@ Varavital: Ik heb het nog niet nagekeken voor de R57, maar het is zeker zo dat de JCW uitlaat verschillend is van de uitlaat van de 192pk kit! Natuurlijk kan deze gewoon besteld worden, maar het eindstuk omvat altijd ook de einddemper (het zijn geen sierstukken e)
Het is ook wel zo dat de middendemper van de JCW (hatch) verschillend is van die van de gewone cooper S! Wat dan weer raar is, is dat de JCW Clubman wel dezelfde middendemper heeft dan de gewone cooper s!
Xefke schreef:Ik zou toch opteren om tussen de 2 stukken van de diffuser (waar de uitlaat zit dus) nog een stuk rood te hangen dat de uitlaat mooi omsluit.
Voor de rest héél mooi gedaan !!!
Dat is nog de bedoeling, ik ga mijn standaard diff nog bewerken en ertussensteken... Maar dat is een heel delicaat en moeilijk meetwerk!

zenith schreef:Allemaal netjes gedaan !
Welk metertjes zijn het allemaal?
Het is de temperatuurmeter en de koppelmeter... Geeft percentage van het gebruikte koppel op dat moment weer, de overboost ook, die loopt dan van 100-108%!

Dangixxer schreef:Waar blijven die resultaten van PPE

Hij is idd vandaag langs PPE geweest...
Standaard zat er 'maar' 205pk in met 300Nm koppel...
De resultaten nu zijn spijtig genoeg door een softwareprobleem met de DTC niet volledig meetbaar op deze testbank, maar ze liegen er niet om!
Er zitten pieken bij van 375Nm koppel en 215pk waar voorheen 160pk te meten was!
Naar schatting zal hij tussen de 248-252pk zitten!
Ik ga hopelijk wel de gelegenheid krijgen om het toch op een bank te testen in DE waar het wel meetbaar is...
Hier de curve... die dus klopt tot iets boven de 4000 toeren...