fred schreef:Damn kerel, ik dacht ff dat je deze ging verkopen als ik die andere naam zag staan in je topic-titel, maar dit is nog beter. Ben benieuwd man
nee nee

Deze gaat nooit meer weg.
Voor de rest snak ik naar 2010

Tha MiNi schreef:ja Freek,
Als ge ne keer naar de schoonouders komt.... ge moet maar es bellen e
Hopelijk is tegen dan ook de baan hersteld bij ons
sscooper schreef:dat ziet er wel goe uit !! amai grootse werken daar !![]()
AA-16V schreef:Ziet er mooi uit!
Maar wordt je inlaatcollector aangepast aan de vergrote inlaatkanalen??
AA-16V schreef:Dangixxer schreef:
Wat he inlaatkanelen betreft.....?
Dat bedoelde ik...het spruitstuk aan de inlaatkant. Als het daar niet goed is, dan heb je geen optimaal resultaat met je bewerkte cylinderkop.
Nog een vraag: heb je een sper? Kwestie om dat vermogen op het asfalt te krijgen he![]()
Grtn,
Gerrit
Dangixxer schreef:Nee ik heb geen sper![]()
Die zijn er pas gekomen ergens modeljaar 2005
Zou natuurlijk wel leuk zijn als dat er bij mij opgezeten had....maar dat is dus niet
Zal zowiezo altijd wel een klus worden om het vermogen op de baan te krijgen, maar dat weet je op voorhand (zeker bij een voorwieler)
AA-16V schreef:Dangixxer schreef:Nee ik heb geen sper![]()
Die zijn er pas gekomen ergens modeljaar 2005
Zou natuurlijk wel leuk zijn als dat er bij mij opgezeten had....maar dat is dus niet
Zal zowiezo altijd wel een klus worden om het vermogen op de baan te krijgen, maar dat weet je op voorhand (zeker bij een voorwieler)
Ik heb bij mijn R53 een Quaife erin zitten. Dat is echt een mega verschil in optrekken, nemen van bochten.
Vroeger ging het tractie lampje soms aan bij droog bochtenwerk. Nu heb ik het nog niet zien aangaan, zelfs op nat asfalt. En het kart gevoel is nog intenser
....
Dangixxer schreef:Heb je die Quaife gewoon achteraf laten plaatsen...?
Weet er ni veel van maar boeit mij wel
cooperke s schreef:Zal naderhand wel nodig gaan worden..Waar stopt het als men met het vermogen begint te spelen..
Al gedacht aan een oliekoeler Freek?
Zeer mooie evolutie trouwens!
Heb hier ook nog een cil head liggen,mag ik vragen wat het je ongeveer gaat kosten?
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten