daar moet ge ni aan twijfelen.
ik rij echter liever NIET in de winter

sscooper schreef:remafstand enzo zou ook veel korter zijn en in regen echt waanzin ..waar blijft die regen haha
MY Dweiltje schreef:sscooper schreef:remafstand enzo zou ook veel korter zijn en in regen echt waanzin ..waar blijft die regen haha
Oppassen daar mee hé!winterband is niet steeds rechtevenredig aan kortere remweg bij nat weer,... Denk er ook aan dat de winterband op zich meer leeft, wat wil zeggen er veel verschillende lamelletjes zijn dus bij een echte noodstop reageert de band net iets anders dan een zomerband (ooit eens aan de lijve ondervonden,...
)
De hedendaagse winterbanden zijn fel vooruitgegaan en in de gekende Duitse automagazines staan elk jaar zeer goede testen van diverse merken.
sscooper schreef:Vandaag de winterbanden voor de 1 ste maal kunnen testen in volle sneeuw !!
en moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de grip en performance!! Dus een top koopje gedaan en zeker zn geld waard!!dat ze maar ff meegaan
![]()
ben er echt heel blij mee!!
sscooper schreef:en moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de grip en performance!!
Stafke schreef:sscooper schreef:en moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de grip en performance!!
Ge zijt hij op een circuit gaan testen zeker ?
Ik ben ook zeer tevreden met mijn SNEEUWbanden, gisteren toch goed gemerkt dat in sneeuw rijden ECHT duidelijk een verschil heeft met of zonder SNEEUW banden.
Maar performance zou ik het niet echt noemen![]()
![]()
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast