Win schreef:PEPI schreef:Mooie MINI

En een ritje meepikken kan zelfs dit weekend al hé

zowel zaterdag als zondag...
(of alle twee natuurlijk

)
Zie 'MINIACS goes Duch 'n Dangerous...'
Als ik op de banner klik krijg ik dit: "Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet"...
Dit betreft een weekend startend in Prosperpolder (boven Kieldrecht). Weet je het niet liggen ? Geen probleem, we hebben hier al een leuk aperitiefje liggen om daar te geraken (maar daarover komt er nog verdere info) Vanuit Prosperpolder rijden we dan via de alom bekende 'boerenbaantjes' naar Terneuzen, waar ook ons hotel is. Hier checken we in en genieten we van ons (laatste

, tis halloween hé;) ) avondmaal en daarna rond een uur of tien vertrekken we van hieruit op nachtrit. Na de nachtrit overnachten we in hetzelfde hotel. Zondagochtend krijgen we een lekker ontbijt en vertrekkken we voor een korte rit richting Philippine waar we mosseltjes (of iets anders) gaan eten. Daarna volgt er nog een ritje richting Cadzand... Zo dat is het in een notedopje
Je kan ook enkel zondag aansluiten als je dit wenst hoor
Laat maar iets weten, goed ? Bij interesse mail ik je de menu's wel even door, want daar zou het handig zijn als ik dit al kan doorgeven aan de mensen ter plaatse.
Grtz
Pepi (peter)
O ja, de kostprijs...
kamer met ontbijt : 51 euro/pers. (op basis van een tweepersoonskamer)
diner zaterdag avond : 29.50 euro/pers.
Middagmaal Philippine : zelf te kiezen uit menu en achteraf voor eigen rekening
Niet-MINIACS leden betalen 8 euro/pers. extra inschrijving