2004 Mini One D

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Win
MINI2 - Newbie

2004 Mini One D

Berichtdoor Win » Di Okt 26, 2010 17:56

Hallo,

Ben al even lid van dit forum maar tot dusver enkel wat rondgekeken maar nu heb ik toch maar besloten om ook mijn MINI hier eens voor te stellen :)

Het is een MINI One D uit 2004, zwart met wit dak en witte spiegels. Ik heb hem sinds augustus 2010. Hij heeft al heel wat km's (115000) maar hij rijdt nog fantastisch, ook altijd goed onderhouden (bij Belen in St. Truiden)

Gegevens:

1.4 turbodiesel met 55kW/75pk
Bouwjaar 10/2004
115000km
Stoffen binnenbekleding

Opties:

Airconditioning (manueel)
S-Spoke velgen 17"
Witte achterlichten en pinkers
Witte Cooper S-spoiler
Chromen tankdop
Stickertjes van "The Italian Job" (zaten er al op toen ik hem kocht, heb ze er opgelaten omdat ik vond dat het wel stond)

Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Di Okt 26, 2010 18:27

Ziet er top uit!!!! :)

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Di Okt 26, 2010 19:50

Heel mooie MINI hoor!
En actief ben je precies wel. :grin:
In jaren al niet meer gezien dat er zoveel reacties gegeven worden in de show & shine!! 8)
Ga zo door en misschien tot op een ritje

YorkPower
MINI-aholic

Berichtdoor YorkPower » Di Okt 26, 2010 19:58

Jaa leuke MINI en we hebben actieve mensen nodig!!! Wiiieee :p

Win
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Win » Di Okt 26, 2010 23:13

Ja ik moest 10 posts halen voordat ik foto's kon plaatsen, dus heb ik even bij een paar mensen een berichtje neergeschreven, een complimentje voor hun mooie wagen daar is iedereen blij mee denk ik zo :) niet denken dat het niet gemeend is, echt veel mooie MINI's hier op het forum.

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Wo Okt 27, 2010 0:01

Mooie MINI ;)
En een ritje meepikken kan zelfs dit weekend al hé :) zowel zaterdag als zondag...
(of alle twee natuurlijk ;) )
Zie 'MINIACS goes Duch 'n Dangerous...'

koemans
MINI-aholic

Berichtdoor koemans » Wo Okt 27, 2010 9:00

Win schreef:Ja ik moest 10 posts halen voordat ik foto's kon plaatsen, dus heb ik even bij een paar mensen een berichtje neergeschreven, een complimentje voor hun mooie wagen daar is iedereen blij mee denk ik zo :) niet denken dat het niet gemeend is, echt veel mooie MINI's hier op het forum.

wagen = MINI :P

welkom op dit forum mooie Mini :)[/b]

Win
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Win » Wo Okt 27, 2010 12:11

PEPI schreef:Mooie MINI ;)
En een ritje meepikken kan zelfs dit weekend al hé :) zowel zaterdag als zondag...

Als ik op de banner klik krijg ik dit: "Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet"...

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Wo Okt 27, 2010 12:23

Win schreef:
PEPI schreef:Mooie MINI ;)

Als ik op de banner klik krijg ik dit: "Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet"...

Dit betreft een weekend startend in Prosperpolder (boven Kieldrecht). Weet je het niet liggen ? Geen probleem, we hebben hier al een leuk aperitiefje liggen om daar te geraken (maar daarover komt er nog verdere info) Vanuit Prosperpolder rijden we dan via de alom bekende 'boerenbaantjes' naar Terneuzen, waar ook ons hotel is. Hier checken we in en genieten we van ons (laatste :twisted: , tis halloween hé;) ) avondmaal en daarna rond een uur of tien vertrekken we van hieruit op nachtrit. Na de nachtrit overnachten we in hetzelfde hotel. Zondagochtend krijgen we een lekker ontbijt en vertrekkken we voor een korte rit richting Philippine waar we mosseltjes (of iets anders) gaan eten. Daarna volgt er nog een ritje richting Cadzand... Zo dat is het in een notedopje ;)
Je kan ook enkel zondag aansluiten als je dit wenst hoor ;)

Laat maar iets weten, goed ? Bij interesse mail ik je de menu's wel even door, want daar zou het handig zijn als ik dit al kan doorgeven aan de mensen ter plaatse.

Grtz
Pepi (peter)

O ja, de kostprijs...

kamer met ontbijt : 51 euro/pers. (op basis van een tweepersoonskamer)
diner zaterdag avond : 29.50 euro/pers.
Middagmaal Philippine : zelf te kiezen uit menu en achteraf voor eigen rekening
Niet-MINIACS leden betalen 8 euro/pers. extra inschrijving

Win
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Win » Wo Okt 27, 2010 15:38

Ai, dacht dat het wat dichterbij zou zijn aangezien het in Nederland is maar het is dus aan de verkeerde kant van Nederland voor mij.. Vind het toch een beetje ver (woon in Noord-Limburg) en heb dit weekend nog andere verplichtingen dus zal moeten passen.. Misschien binnenkort eens bij een andere activiteit, hoop dat er ook activiteiten meer in mijn buurt zullen zijn :)

Ziet er wel leuk uit voor de rest! Keep it up :)

Terug naar “Show & Shine - MINI”