Sébastien's MINI Cooper S Eclipse Grey

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Do Mar 10, 2011 16:23

ziet er goe uit sebastien !!

zeer handig die rear seat delete ... wil ik mss ook wel doen nu mijn mini ne echt firma- aankoopwagen is laatste tijd :P geraken nu perfect 4 grote thermobakken maar altijd de zetels plat is toch ni zo handig vind ik :?

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Do Mar 10, 2011 16:38

sscooper schreef:ziet er goe uit sebastien !!

zeer handig die rear seat delete ... wil ik mss ook wel doen nu mijn mini ne echt firma- aankoopwagen is laatste tijd :P geraken nu perfect 4 grote thermobakken maar altijd de zetels plat is toch ni zo handig vind ik :?

Jup, het geeft je meteen veel meer ruimte, en als je de achterbank toch niet gebruikt, waarom niet hé :grin: K heb u pm terug gestuurd :wink:

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Do Mar 10, 2011 18:48

Dangixxer schreef:Best kabel laten!
Kwestie dage mechanisch nog uw kofferklep kunt opendoen (als dat nodig zou zijn)
Zit de batterij bij u ook achteraan?
Bij R53 wel en ik weet dat het vree makkelijk kan zijn als die plat is.... :o

Zoals Pepi zei, zit ze idd vooraan :)
Maar, heeft die kabel die uit de kliksystemen voor gordel komt, iets te maken met de kofferklep dan? :wink:

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Do Mar 10, 2011 23:15

Sébastien schreef:
Dangixxer schreef:Best kabel laten!
Kwestie dage mechanisch nog uw kofferklep kunt opendoen (als dat nodig zou zijn)
Zit de batterij bij u ook achteraan?
Bij R53 wel en ik weet dat het vree makkelijk kan zijn als die plat is.... :o

Zoals Pepi zei, zit ze idd vooraan :)
Maar, heeft die kabel die uit de kliksystemen voor gordel komt, iets te maken met de kofferklep dan? :wink:

Nee, er zit onder uw zetel ook een trekkabel om manueel uw koffer te openen... ;)

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Vr Mar 11, 2011 9:11

Die originele c kolom eraf halen, opschuren, achterkant toewerken met 2 component lijm en vezelmat, toe plamuren, alles mooi glad zetten, en dan spuiten :D

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Vr Mar 11, 2011 9:13

Stafke schreef:Die originele c kolom eraf halen, opschuren, achterkant toewerken met 2 component lijm en vezelmat, toe plamuren, alles mooi glad zetten, en dan spuiten :D

Ok, en wanneer mag ik die binnen komen steken? :D :D :D

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Vr Mar 11, 2011 10:22

Kom er eens mee af en we zullen dat samen eens doen :wink:

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Wo Apr 13, 2011 20:46

MERDE!

K reed vandaag naar Aalst en op een kruispunt stond ik stil voor t rood licht. Komt die voor mij wel niet achteruit gebold zeker... Voor ik het wist zat ze blijkbaar tegen mij, maar ik (en ne maat die bij mij zat) hadden niets gevoeld/gehoord. Toen stapte ze uit en ging ze naar haar auto kijken (enkel de hare), stapte ze weer in en (ondertussen was het groen) was ze weg. Eigenlijk niet de kans gehad om zelf uit te stappen, ik dacht ook echt dat er niets was, maar toen ze terug instapte dacht ik ook van ja ze zal er wel tegengezeten hebben zeker?

Wat verder gereden tot aan de winkel waar ik moest zijn, en dan direct gecheckt. Nja dan zag ik dat er wel wa schade was aan de bumper. Kleine bluts centraal, en rechts een kras en nog een kleine bluts/krak in de bumper...

Dan maar naar de politie gereden (had haar nummerplaat genoteerd) en heb daar dan verteld wa er gebeurd is. Blijkbaar had zij bij mij moeten komen en had ze moeten vragen of er iets aan mijn wagen was, want hij heeft het onder vluchtmisdrijf gecatalogeerd...
Ze was aan haar middenconsole bezig toen ze achteruit bolde, dus wss voet van de rem gehaald of niet geweten dat ze op een lichte helling stond zeker...

Wat gebeurt er nu? De agent zei dat ik binnen de 5 dagen iets ging vernemen. Hij zei wel dat ik sowieso al contact moest opnemen met mijn verzekering.

T is geen erge schade, maar dat maakt helemaal niet uit vind ik.

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Wo Apr 13, 2011 21:29

Oh My God!!!! Hoe dom kunt ge zijn!!

YorkPower
MINI-aholic

Berichtdoor YorkPower » Do Apr 14, 2011 0:08

Veel succes ermee!
Heb je geen nummerplaten van getuigen? Want nu kan zij net zo goed zeggen dat je iets te laat geremd hebt en jij zacht tegen haar bent gereden he... :?

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Do Apr 14, 2011 0:18

Ik begrijp dat zij zich moet vergewissen van de situatie,maar wat was jij in godsnaam aan het doen dan?

Let me guess,keihard muziek aan het luisteren en chit chatten ?? :o

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Do Apr 14, 2011 8:02

YorkPower schreef:Veel succes ermee!
Heb je geen nummerplaten van getuigen? Want nu kan zij net zo goed zeggen dat je iets te laat geremd hebt en jij zacht tegen haar bent gereden he... :?

Er zat iemand naast mij die ook een verklaring heeft afgelegd en heb ook de nummerplaat van de persoon die achter mij stond, en t mss gezien heeft.

Muziek stond trouwens keistil en is het verboden om voor t rood licht iets tegen uw passagier te zeggen? Is mijn fout niet dat zij achteruit bolt he... Wss voelde zij iets lichts en is ze dan direct vooruit gereden, waardoor de slag voor ons miniem was. Als ik iets gehoord of gevoeld had was ik zelf wel uitgestapt he lol :-)

YorkPower
MINI-aholic

Berichtdoor YorkPower » Do Apr 14, 2011 10:33

Sébastien schreef:

Er zat iemand naast mij die ook een verklaring heeft afgelegd en heb ook de nummerplaat van de persoon die achter mij stond, en t mss gezien heeft.

Muziek stond trouwens keistil en is het verboden om voor t rood licht iets tegen uw passagier te zeggen? Is mijn fout niet dat zij achteruit bolt he... Wss voelde zij iets lichts en is ze dan direct vooruit gereden, waardoor de slag voor ons miniem was. Als ik iets gehoord of gevoeld had was ik zelf wel uitgestapt he lol :-)

Inzittenden tellen niet als getuigen (jammergenoeg :roll: ) Hun getuigenis dient alleen als aanvulling op jouw verklaring :) Met de nummerplaat achter jou meer geluk dan! Of dat de vrouw eerlijk genoeg is om het toe te geven! Laten we daar vooral op hopen ;-) Allé, 1 voordeel, je bumper is straks weer steenslag vrij.. :wink:

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Do Apr 14, 2011 10:36

YorkPower schreef:
Sébastien schreef:

Inzittenden tellen niet als getuigen (jammergenoeg :roll: ) Hun getuigenis dient alleen als aanvulling op jouw verklaring :) Met de nummerplaat achter jou meer geluk dan! Of dat de vrouw eerlijk genoeg is om het toe te geven! Laten we daar vooral op hopen ;-) Allé, 1 voordeel, je bumper is straks weer steenslag vrij.. :wink:

Ahja op die manier, dacht dat dat alleen niet telde als het familie was. Ja die nummerplaat van achter mij had ik voor de zekerheid genoteerd, maar de agent zelf vond dit eerst niet echt nodig. Heb hem ze toch maar laten noteren.

Ook al met de verzekering gebeld vandaag en moet gewoon het identificatieformulier bij hen binnen steken en dan regelen zij alles.

Ja, tegen steenslag kan je niet veel doen, maar dat het nu "per ongeluk" weer een steenslagvrije bumper wordt is mooi meegenomen :grin:

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Do Apr 14, 2011 11:29

Al telefoon terug gekregen van de verzekering, mag maandag al naar de garage bij de expert. :grin:

YorkPower
MINI-aholic

Berichtdoor YorkPower » Do Apr 14, 2011 12:09

Sébastien schreef:Al telefoon terug gekregen van de verzekering, mag maandag al naar de garage bij de expert. :grin:

Woeehoeew! Ooh Driving with a heart met schade :( gelukkig zal de schade niet zo heel erg opvallen zeker? ;)

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Do Apr 14, 2011 14:08

YorkPower schreef:
Sébastien schreef:Al telefoon terug gekregen van de verzekering, mag maandag al naar de garage bij de expert. :grin:

Woeehoeew! Ooh Driving with a heart met schade :( gelukkig zal de schade niet zo heel erg opvallen zeker? ;)

Nee ik denk van 5 meter daje het bijna ni ziet :grin:

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Do Apr 14, 2011 21:12

Een cupcakje zal uw pijn verzachten :)

YorkPower
MINI-aholic

Berichtdoor YorkPower » Do Apr 14, 2011 23:14

Panidacolada schreef:Een cupcakje zal uw pijn verzachten :)

Zijn er zondag Cupcakes???!!!! :D :grin:

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Ma Apr 18, 2011 19:49

Donderdagmorgen gaat hij binnen en ze zeggen dat ze het zo kunnen fixen, dus geen nieuwe bumper.
Ik ben benieuwd. 8)

Terug naar “Show & Shine - MINI”