zeer handig die rear seat delete ... wil ik mss ook wel doen nu mijn mini ne echt firma- aankoopwagen is laatste tijd

sscooper schreef:ziet er goe uit sebastien !!
zeer handig die rear seat delete ... wil ik mss ook wel doen nu mijn mini ne echt firma- aankoopwagen is laatste tijdgeraken nu perfect 4 grote thermobakken maar altijd de zetels plat is toch ni zo handig vind ik
Dangixxer schreef:Best kabel laten!
Kwestie dage mechanisch nog uw kofferklep kunt opendoen (als dat nodig zou zijn)
Zit de batterij bij u ook achteraan?
Bij R53 wel en ik weet dat het vree makkelijk kan zijn als die plat is....
Sébastien schreef:Dangixxer schreef:Best kabel laten!
Kwestie dage mechanisch nog uw kofferklep kunt opendoen (als dat nodig zou zijn)
Zit de batterij bij u ook achteraan?
Bij R53 wel en ik weet dat het vree makkelijk kan zijn als die plat is....
Zoals Pepi zei, zit ze idd vooraan
Maar, heeft die kabel die uit de kliksystemen voor gordel komt, iets te maken met de kofferklep dan?
YorkPower schreef:Veel succes ermee!
Heb je geen nummerplaten van getuigen? Want nu kan zij net zo goed zeggen dat je iets te laat geremd hebt en jij zacht tegen haar bent gereden he...
Sébastien schreef:YorkPower schreef:Veel succes ermee!
Heb je geen nummerplaten van getuigen? Want nu kan zij net zo goed zeggen dat je iets te laat geremd hebt en jij zacht tegen haar bent gereden he...
Er zat iemand naast mij die ook een verklaring heeft afgelegd en heb ook de nummerplaat van de persoon die achter mij stond, en t mss gezien heeft.
Muziek stond trouwens keistil en is het verboden om voor t rood licht iets tegen uw passagier te zeggen? Is mijn fout niet dat zij achteruit bolt he... Wss voelde zij iets lichts en is ze dan direct vooruit gereden, waardoor de slag voor ons miniem was. Als ik iets gehoord of gevoeld had was ik zelf wel uitgestapt he lol
YorkPower schreef:Sébastien schreef:YorkPower schreef:Veel succes ermee!
Er zat iemand naast mij die ook een verklaring heeft afgelegd en heb ook de nummerplaat van de persoon die achter mij stond, en t mss gezien heeft.
Muziek stond trouwens keistil en is het verboden om voor t rood licht iets tegen uw passagier te zeggen? Is mijn fout niet dat zij achteruit bolt he... Wss voelde zij iets lichts en is ze dan direct vooruit gereden, waardoor de slag voor ons miniem was. Als ik iets gehoord of gevoeld had was ik zelf wel uitgestapt he lol
Inzittenden tellen niet als getuigen (jammergenoeg) Hun getuigenis dient alleen als aanvulling op jouw verklaring
Met de nummerplaat achter jou meer geluk dan! Of dat de vrouw eerlijk genoeg is om het toe te geven! Laten we daar vooral op hopen
Allé, 1 voordeel, je bumper is straks weer steenslag vrij..
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast