Heb hier is wa gelezen en blijkbaar heeft iedereen al zo een beetje last gehad met zijn garage en mini.
Ik ga bij Jorssen op boomsesteenweg en ook al vanalles meegemaakt hoor.
Eerst en vooral zien ze u daar al buiten als ze zien da ge met ne Mini zijt en ni met nen dikken BMW.
Overlaatst reed er ene in mijn gat (ook op boomsesteenweg), hij in fout, dus geen probleem, vervangwagen van de verzekering voor een week.
Ik ga horen in de garage, expert komt een van de dagen, we zullen u bellen
. Ikke elke dag gebeld om wa druk op de ketel te zetten. Uiteindelijk bellen ze dat em een paar dagen later klaar gaat zijn, dus ni wanneer expert er is. Ondertussen al een week verder, dus vervangwagen van verzekering moest terug binnen.
Ja, dan krijgt ge van ons ne vervangwagen voor de duur van de herstelling, (nen automatic bmw van 86 denk ik, maar ja).
Vraag ek, wa heeft den expert gezegd? Ja, da kunnen we ni zeggen, want die van de carroserie is op vakantie en hij kan daar alleen aan in pc.
Bleek dus dat er een ander kofferdeksel, bumper en uitlaat op moest. Als ek da dus had geweten had ek achterkant als Cooper S laten doen, maar ja. Uiteindelijk gaan ek em na week en half halen op zaterdagmorgend, en vertrok ek later op die dag op vakantie met vliegtuig. Dus auto thuis in de garage en genoten van de vakantie.
Als ek een week later thuis kom, blijkt dat mijn achteruitrijlicht ni werkt en de wielkappen beide loshangen.
Ikke terug naar de garage natuurlijk... Ja, dan maken we een afspraak om terug binnen te doen, een maand later!
Uitenidelijk is het nu goed gemaakt en heb ek ze ook duidelijk gemaakt da ze me ni meer moeten verwachten.
Dus indien er iemand een goede garage weet in de provincie Antwerpen, ni twijfelen en zeg het mij aub he!
Da gade mij toch ni wijsmaken da ze da ook doen bij ene met nen dikke 7 serie he?????