Dangixxer schreef:Braaf!![]()
Je rijdt nog steeds niet voor lul

Dangixxer schreef:fred schreef::D Je rijdt nog steeds niet voor lul, maar gezien je vorige setup is dit idd wel wat braver
Nee da zeker ni zenne
Maar achteraan staat hij nu precies op fietsbandjes![]()
Misschien hem na de keuring me de Spokes eens zo laag mogelijk zetten....
Eens wat anders
We zien wel
Dangixxer schreef:Cédric schreef:Moet ge dan nie zeer ma zeer traag over nen vluchtheuvel gaan ?![]()
Ik moet nu al afremmen als ik iets te snel uit de garage rij..
Da traag rijden over ne vluchtheuvel haal ik probleemloos in door dak veeeeeeeeeel rapper door den bocht kan
Cédric schreef:HahaMoet wel extreem zalig zijn om met zo'n snelle Mini te rijden
![]()
Ik vind de mijne nu al zalig als ik is doortrek tot 6.000 toeren, wat moet dan wel niet bij den uwen zijn
Dangixxer schreef:Wat is dat toch met die lichten van de oude modellen....
Zoals vorig jaar stond één van beide weer gans kaduk
Gelukkig had ik ze deze keer wel voor de keuring laten controleren daar de garage.
Al is die mens van de keuring in al ze'n verstrooidheid en half uit ze'n lood geslagen door het laweit van de MINIgewoon vergeten mijn lichten te controleren
![]()
Zonder probleem dus weer groen!!!
De ombouw kan weer beginnen
PEPI schreef:Dangixxer schreef:Wat is dat toch met die lichten van de oude modellen....
Gelukkig had ik ze deze keer wel voor de keuring laten controleren daar de garage.
Al is die mens van de keuring in al ze'n verstrooidheid en half uit ze'n lood geslagen door het laweit van de MINIgewoon vergeten mijn lichten te controleren
![]()
Klaar voor de zondag ??
Dangixxer schreef:PEPI schreef:Dangixxer schreef:Wat is dat toch met die lichten van de oude modellen....
![]()
Klaar voor de zondag ??
Klaar gaat hij ni zijn
Eventueel een ritje op mijn versleten tuubekes![]()
![]()
Maar de vluchtheuvels kunnen tijdelijk wel tegen volle snelheid genomen worden
Xefke schreef:Die blinkt nog steeds loeihard! Onlangs nog laten doen of zelf gedaan?
Is en blijft een super machientje!
Xefke schreef:Btw,
Die achterzetels, komen die daar gemakkelijk uit?
Xefke schreef:Ben aan't twijfelen voor diene meguiars machine te kopen.
Eerst maar eens nieuwe productjes halen. Gaan der dan ook nog eens invliegen!
Rolkooi zal nog niet voor meteen zijn.
Kan je me zeggen waar de vijzen uit moeten? is dat van in't midden beginnen?
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten