Wat zijn de details die het hem doen?
De leuke sound? Het unieke interieur? Het accelereren? De kick om bochten in te snijden?
Ik ga alvast voor de sound vd supercharger met de ongelooflijke baanvastheid

varavital schreef:sminnen schreef:De looks
De wegligging
De prestaties
De community
In no particular order
Kan het niet beter zeggen
Blade schreef:ik ben steeds minder en minder overtuigd, ben niet echt tevreden van de kwaliteit . . .
Dan toch maar een peugeot kopen zeker, of een golfke of zo, zoiets wat iedereen heeft
Blade schreef:wat heeft dat nu met rotte appel te maken ??
kheb alleen geen "Mini for life" gevoel . . .
quicksilver schreef:kheb alleen geen "Mini for life" gevoel . . .
Nee, ik heb stellig het idee, dat je beter overweg zou kunnen met een geluidsbox met een stuurtje![]()
Er lopen er hier te klagen over kwaliteit, staat er iemand wel eens bij stil hoeveel MINIs er verkocht zijn en hoe weinig problemen er relatief zijn.
Bij een ander merk heb je een eenheidsworst, niet samen te stellen naar eigen idee, iig vele malen minder dan bij MINI. Vertel me dan dat ze daar met een probleem beter omgaan dan bij MINI ?? ( dealers die niet meewerken, zijn in dit geval niet van toepassing)
Hier zitten de freaks, en letten op iedere detail, dat is anders als je een MINI 'gewoon' koopt, dan let je daar veel minder op.
Vraag aan een willekeurig iemand met een MINI...die er 'gewoon' mee rijdt, en er niks mee heeft, die zal een kraakje of piepje een worst zijn.
Terug naar “General MINI Talk”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten