Mini gespot

Voor nieuws, weetjes, ideetjes - kortweg MINI in het algemeen...
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Vr Apr 22, 2005 8:43

groot gelijk vital ik kom elke morgen ne ps/b tegen met een vrouw en kindjes en elke morgen is het prijs sommige zullen nogal wat denken

en daarjuist ne mcsc ds met de kap open en het was 5?c deze morgen ook vriendelijk het handje omhoog

Brainscan
MINI2 - ARTIST

Berichtdoor Brainscan » Vr Apr 22, 2005 15:51

varavital schreef:
Brainscan schreef:of anti cabrio zijn...

Ah, er wordt dus door sommigen een "selectieve" MINI groet gebracht ?

Voor mij telt de spirit, rij je nu met een ONE, een ONE D, een COOPER, een COOPER S, een COOPER S WORKS, een ONE CABRIO, een COOPER CABRIO, een COOPER S CABRIO, een COOPER S WORKS CABRIO... Je blijft een MINI rijder, en die groet ik (tenzij ik het toevallig niet of te laat gezien heb). Voor mij geen onderscheid :cheesy:

de zijn er tussen die anti cabrio zijn, net zoals anti Mini...

Blade
MINI Master

Berichtdoor Blade » Vr Apr 22, 2005 16:35

idd, of enkel voor getunde hun hand opsteken . . .

daphny
MINI-aholic

Berichtdoor daphny » Ma Apr 25, 2005 21:28

vandaag rode mini cooper S gespot in bilzen!
ruiten getint
lekker verlaagd!
greats mini girl.

wvs
MINI-aholic

Berichtdoor wvs » Ma Apr 25, 2005 22:44

ja mannen, d'r zijn er zelfs op de moto die geen goeiendag zeggen als we met de moto aan 't toeren zijn. (dat zijn dan wel meestal BMW rijders die hun plastron onder hun perfecto proberen te verbergen en in drie keer op de rem door de bocht gaan, maar all?, da's een ander verhaal).

mijn vrouw zegt dat er ook veel niets zeggen (Mini rijders in dit geval dus). Swoit, d'r rijden misschien hier en daar wel een paar niet nader te noemen madammen met een Mini omdat 't bon ton is. Die vinden 't dan niet de moeite om te zwieren naar een andere Mini. Misschien vallen de valse juwelen dan wel van de vingers, dus da's een goed excuus... een stuk glas in je voorruit krijgen, direct een ster erin :)

Dit is dus geheel mijn eigen idee (en dat van mijn vrouw natuurlijk)

Gegroet !

Couchar75
MINI Regular

Berichtdoor Couchar75 » Di Apr 26, 2005 12:12

Als je Van Knokke naar Zeebrugge rijdt heb je aan de linkerkant net buiten Heist voor de brug een groot terrein waar alle mini's geplaatst worden die verscheept worden. Er staan er honderden. Ik dacht dat ik in de hemel was toen ik dat zag :cheesy:

sminnen
MINI-aholic

Berichtdoor sminnen » Di Apr 26, 2005 14:42

"...verscheept werden", neem ik aan... Die worden toch in Oxford geproduceerd, niet?

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Di Apr 26, 2005 15:04

sminnen schreef:"...verscheept werden", neem ik aan... Die worden toch in Oxford geproduceerd, niet?

Inderdaad, en in Zeebrugge komen alle MINI's aan voor het Europese vasteland. Van daaruit worden ze per trein verder vervoerd.
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Di Apr 26, 2005 18:22

Yep en dat zullen waarschijnlijk die MINI'S zijn die ik zo geregeld om de twee dagen op de autostrade op de vrachtwagens zie staan. Zullen waarschijnlijk de vrachtwagens zijn die naar de Limburgse dealers rijden. Of gaan ze van hieruit ook naar andere landen? Duitsland, Nederland....

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Di Apr 26, 2005 19:28

Aja als ze allemaal in Zeebrugge aankomen. 'k Ben er daar ook eens toevallig op uitgekomen, helemaal in den beginne, dacht da'k zot wier.

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Di Apr 26, 2005 20:26

Saint'04 schreef:Yep en dat zullen waarschijnlijk die MINI'S zijn die ik zo geregeld om de twee dagen op de autostrade op de vrachtwagens zie staan. Zullen waarschijnlijk de vrachtwagens zijn die naar de Limburgse dealers rijden. Of gaan ze van hieruit ook naar andere landen? Duitsland, Nederland....

Alle transport vanuit Zeebrugge gebeurt per trein. Voor Belgi? betekent dit concreet dat alle MINI's voor Belgi? eerst per trein naar de stockageplaats van BMW Group Belux gaan (ik dacht dat die ergens in Limburg was, maar ik kan me vergissen). Van hieruit vertrekken de MINI's voor de Belux per vrachtwagen naar de dealers. De MINI's voor de andere Europese landen gaan per trein vanuit Zeebrugge naar het land van bestemming...
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

zoot
MINI-aholic

Berichtdoor zoot » Zo Mei 01, 2005 7:45

vrijdag 29 april, oprit van Tongeren op de E313 richting Luik. Rode mini met wit dak..... met lichten geflikkerd, maar weinig reactie.... 2 dames in de mini...

Op terugweg van Luik, op de E313, richting Antwerpen... ter hoogte van de grens Limburg-Luik in tegenovergestelde richting, zwarte mini...

DCBruno
MINI Fan

Berichtdoor DCBruno » Zo Mei 01, 2005 12:03

za 30/4, dark grey MCS met zwart dak (same as mine) in het Oudenaardse gespot. Man en vrouw van leeftijd. De man lachte vriendelijk toen we elkaar groetend kruisten.

zelfde dag in dezelfde buurt, zwarte Cooper Cabrio. Pretentieuze madam met haar neus id lucht kreeg geen Mini groet :D . Ze zou het toch nooit verstaan...

zelfde dag ad Watersportbaan, Gent, One in BRG en vette sloefen, met trekhaak en fietsenrek erop. (voor wie hier ook ergens het topic vd trekhaak las, het k?n)

M.J.J.
MINI Freak

Berichtdoor M.J.J. » Di Mei 03, 2005 14:32

Oeps ben ik betrapt???
vandaag rode mini cooper S gespot in bilzen!
ruiten getint
lekker verlaagd!
greats mini girl.

veel kans dat ik het was, ( tss 12 - 15 uur) ik ben er in elk geval geweest ...
M.J.J.

sminnen
MINI-aholic

Berichtdoor sminnen » Di Mei 03, 2005 16:24

M.J.J. schreef:ik ben er in elk geval geweest ...
M.J.J.

Hebben wij mekaar per toeval van 't weekend gekruist?

Ik kwam zaterdagmiddag van Heist o/d Berg, CR MCS met Aero kit kwam uit de richting van Morkhoven/Herentals... In dat geval moet je me bemerkt hebben, want we hebben geflashed.

daphny
MINI-aholic

Berichtdoor daphny » Di Mei 03, 2005 19:20

m.j.j ja dan zuld gij het zijn geweest het,
het was in ieder geval rond dat uur!
greats mini girl.

DCBruno
MINI Fan

Berichtdoor DCBruno » Wo Mei 04, 2005 18:36

woe 4/5 omsrteeks 16u30, tussen de velden in Hijfte :D , zwarte One, m?t groetende mooie dame aan het stuur....very stylish

zoot
MINI-aholic

Berichtdoor zoot » Vr Mei 06, 2005 9:58

gisteravond rond bilzen by night... eentje met bonnet stripes en wit dak gekruist.... te snel om te groeten....... 8)

sminnen
MINI-aholic

Berichtdoor sminnen » Vr Mei 06, 2005 13:04

Vanmorgen in de Bogaardenstraat in Leuven: Pure Silver met S-schortjes.

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Vr Mei 06, 2005 15:33

deze middag op de vredebaan (militaire baan) in Borsbeek op het kruispunt met de Carrefour ne pure silver met een aerokit

Terug naar “General MINI Talk”