Mini gespot
varavital schreef:Brainscan schreef:of anti cabrio zijn...
Ah, er wordt dus door sommigen een "selectieve" MINI groet gebracht ?
Voor mij telt de spirit, rij je nu met een ONE, een ONE D, een COOPER, een COOPER S, een COOPER S WORKS, een ONE CABRIO, een COOPER CABRIO, een COOPER S CABRIO, een COOPER S WORKS CABRIO... Je blijft een MINI rijder, en die groet ik (tenzij ik het toevallig niet of te laat gezien heb). Voor mij geen onderscheid
de zijn er tussen die anti cabrio zijn, net zoals anti Mini...
ja mannen, d'r zijn er zelfs op de moto die geen goeiendag zeggen als we met de moto aan 't toeren zijn. (dat zijn dan wel meestal BMW rijders die hun plastron onder hun perfecto proberen te verbergen en in drie keer op de rem door de bocht gaan, maar all?, da's een ander verhaal).
mijn vrouw zegt dat er ook veel niets zeggen (Mini rijders in dit geval dus). Swoit, d'r rijden misschien hier en daar wel een paar niet nader te noemen madammen met een Mini omdat 't bon ton is. Die vinden 't dan niet de moeite om te zwieren naar een andere Mini. Misschien vallen de valse juwelen dan wel van de vingers, dus da's een goed excuus... een stuk glas in je voorruit krijgen, direct een ster erin
Dit is dus geheel mijn eigen idee (en dat van mijn vrouw natuurlijk)
Gegroet !
mijn vrouw zegt dat er ook veel niets zeggen (Mini rijders in dit geval dus). Swoit, d'r rijden misschien hier en daar wel een paar niet nader te noemen madammen met een Mini omdat 't bon ton is. Die vinden 't dan niet de moeite om te zwieren naar een andere Mini. Misschien vallen de valse juwelen dan wel van de vingers, dus da's een goed excuus... een stuk glas in je voorruit krijgen, direct een ster erin

Dit is dus geheel mijn eigen idee (en dat van mijn vrouw natuurlijk)
Gegroet !
- Racing Green
- MINI Master
Saint'04 schreef:Yep en dat zullen waarschijnlijk die MINI'S zijn die ik zo geregeld om de twee dagen op de autostrade op de vrachtwagens zie staan. Zullen waarschijnlijk de vrachtwagens zijn die naar de Limburgse dealers rijden. Of gaan ze van hieruit ook naar andere landen? Duitsland, Nederland....
Alle transport vanuit Zeebrugge gebeurt per trein. Voor Belgi? betekent dit concreet dat alle MINI's voor Belgi? eerst per trein naar de stockageplaats van BMW Group Belux gaan (ik dacht dat die ergens in Limburg was, maar ik kan me vergissen). Van hieruit vertrekken de MINI's voor de Belux per vrachtwagen naar de dealers. De MINI's voor de andere Europese landen gaan per trein vanuit Zeebrugge naar het land van bestemming...

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
za 30/4, dark grey MCS met zwart dak (same as mine) in het Oudenaardse gespot. Man en vrouw van leeftijd. De man lachte vriendelijk toen we elkaar groetend kruisten.
zelfde dag in dezelfde buurt, zwarte Cooper Cabrio. Pretentieuze madam met haar neus id lucht kreeg geen Mini groet
. Ze zou het toch nooit verstaan...
zelfde dag ad Watersportbaan, Gent, One in BRG en vette sloefen, met trekhaak en fietsenrek erop. (voor wie hier ook ergens het topic vd trekhaak las, het k?n)
zelfde dag in dezelfde buurt, zwarte Cooper Cabrio. Pretentieuze madam met haar neus id lucht kreeg geen Mini groet

zelfde dag ad Watersportbaan, Gent, One in BRG en vette sloefen, met trekhaak en fietsenrek erop. (voor wie hier ook ergens het topic vd trekhaak las, het k?n)
Terug naar “General MINI Talk”