Tuning

alles over bodykits, stripings, chrome, velgen...
Brainscan
MINI2 - ARTIST

Tuning

Berichtdoor Brainscan » Za Apr 02, 2005 21:12

Afbeelding

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Za Apr 02, 2005 22:13

Dakrandjes weggewerkt, vet bakske, al vind ik de spiegels wat zwaar uitgevallen voor een mini.

Die achterste groene trofee krijgt hij nooooit in z'n mini maar ja 't is zo eentje die naar meetings getrailerd wordt waarschijnlijk.

Brainscan
MINI2 - ARTIST

Berichtdoor Brainscan » Za Apr 02, 2005 22:16

is dat niet de zeemax body kit ?

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Zo Apr 03, 2005 10:54

Brainscan schreef:is dat niet de zeemax body kit ?

denk het nie zal wel zelf gemaakt zijn op basis mss van de zeemax
persoonlijk graaf bakkie alleen te veel blokjes

Tazke
MINI Freak

Berichtdoor Tazke » Zo Apr 03, 2005 12:01

Schoon groen kleurke, alleen wat te veel stripings naar mijn gedacht.

Idd, trailerbakkie denk ik ook.

Grtz Tazke

darkangel666
MINI2 - Newbie

Berichtdoor darkangel666 » Di Apr 26, 2005 21:31

Heb een site gevonden (minispeed) waar je een cooper kan opvoeren tot 165 pk voor 3250 euro excl. btw. Is dit ook mogelijk in Belgi??

darkangel :evil: :evil: :evil: :evil:

sminnen
MINI-aholic

Berichtdoor sminnen » Wo Apr 27, 2005 12:59

Kempower brengt 'm voor ?2100 op 140pk en 172Nm koppel...

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Wo Apr 27, 2005 18:24

sminnen schreef:Kempower brengt 'm voor ?2100 op 140pk en 172Nm koppel...

Ik denk dat darkangel de classic bedoelde sven maar toch leuk dat je deze even vermeld :cheesy:

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Wo Apr 27, 2005 19:08

Zou 165 pk op een classic niet pakken meer kosten ? 'k Heb eens rondgeneusd op http://www.minispeed.co.uk maar niet gevonden wat ze zou kunnen bedoelen. 't Is hier trouwens het exterior gedeelte..

sminnen
MINI-aholic

Berichtdoor sminnen » Wo Apr 27, 2005 19:21

Racing Green schreef:'t Is hier trouwens het exterior gedeelte..

Oops :oops: Niets gezien.

Beetje verwarrend ook met een topic als Tuning 8)

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Wo Apr 27, 2005 19:28

Ik weet wel een adres waar je voor ongeveer 4000euro 140 pk en gearbox jack knight in je classic kan laten steken maar........het zijn turbo's

darkangel666
MINI2 - Newbie

Berichtdoor darkangel666 » Wo Apr 27, 2005 20:10

haha jullie geloven mij niet!!!! Wel de link die green racing heeft klopt, ga naar new mini, kies voor performance kits en kies bij stage 3 "more information" en dan zal je zien.

darkangel666 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Wo Apr 27, 2005 22:22

Inderdaad! Kheb het gevonden! Maar ze zijn wel smerig! En toename van 115 tot 165. Dat kan dus evengoed 120pk worden! Riskante bedoening voor veel geld...

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Apr 28, 2005 8:56

This conversion offers an increase in power from 115bhp to 165bhp

dit wil zeggen dat je van 115pk naar 165pk gaat dus niet tussen 115 en 165 pk toch niet zo slecht hoor die prijs

@darkangel het ging hier wel over de classic mini daarom dat wij aan het zoeken waren en nix vonden en dus u ook niet geloofden maar we zijn eruit gekomen

thx voor de link

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Do Apr 28, 2005 11:54

Ik ben er nog niet uitgekomen, bij "new mini" zie'k helemaal geen onderdeel "performance kits". Waarschijnlijk weer een stukje dat door m'n pc niet afgebeeld word, gebeurt wel meer. Niet erg 'k heb toch gene nieuwe cooper.

darkangel666
MINI2 - Newbie

Berichtdoor darkangel666 » Do Apr 28, 2005 18:35

yellow dino, spijtig dat ik je weer moet tegenspreken maar dit is wel voor de new mini. Als je new mini aanklikt en daarna op shop index, dan zie je links bovenaan in het groot NEW MINI: shop index. vervolgens ga je naar PERFORMANCE KITS :13 products(klik aan), je komt op een nieuwe pagina waar bovenaan nog steeds NEW MINI : performance kits staat vermeld en tevens nieuwe mini's staan afgebeeld. Wanneer je de kits bekijkt zie je steeds vermeld NEW MINI en geen classic.

darkangel :evil: :evil: :evil: :evil:

darkangel666
MINI2 - Newbie

Berichtdoor darkangel666 » Do Apr 28, 2005 18:48

Yellow dino ik heb ook eens op mini classic geklikt en wat ik verwacht had is ook zo. Er staan gewoon mini classics afgebeeld en bij performance kits is het een heel andere indeling en niet zo prijzig. IK HEB WEL GELIJK BASTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DARKANGEL666 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Yoeri
MINI-aholic

Berichtdoor Yoeri » Do Apr 28, 2005 18:50

beetje vriendelijker kan ook h? :p

en stop met die :evil:, da's irritant :p

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Do Apr 28, 2005 19:13

Dit gaat nergens meer over. Darkangel, je zit hier amper 3 dagen en windt je nu al op voor een misverstand. Yellow_Dino dacht heel even dat jouw eerste post over een classic mini (= een oud model mini) ging, wat even goed had gekunnen, maar heeft al h???l veel posts ingezien dat het inderdaad over de nieuwe mini ging.

Dan dacht nummer 19 dat het ging over een mogelijke winst in vermogen, ergens tussen de 115 en 165 pk, door een foute interpretatie van het Engels, maar ook dat is snel rechtgezet.

Dan vond ik de info niet, ook niet na jouw stap-voor-stap tips om er te geraken, omdat je in eerste instantie ??n stapje was vergeten vermelden, nl "shop index". Ik vond het niet erg dat ik het niet vond. Nu heb je de extra info wel gegeven en vond ik het ook, maar jij maakt je blijkbaar nog druk om iets. Lees alles nog eens aandachtig door en haal een paar keer diep adem. Je zal zien dat door niemand wordt tegengesproken wat je schrijft, dus ja JE HEBT GELIJK EN DAARMEE BASTA maar dat wisten we al hoor dat hoef je niet te onderstrepen. En laat die :evil: inderdaad liever achterwege, je bent precies boos bij elk berichtje dat je post.

Right girl ?

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Apr 28, 2005 20:09

YELLOW_DINO schreef:
sminnen schreef:Kempower brengt 'm voor ?2100 op 140pk en 172Nm koppel...

Ik denk dat darkangel de classic bedoelde sven maar toch leuk dat je deze even vermeld :cheesy:

In eerste instantie was dit tegen Sminnen en niet tegen jou Darkangel dus gelieve niet zo van uwen toren te blazen en ja die :evil: werken op ieders zenuwen zeker als je zo'n ''kort'' berichtje stuurt.
Het gebeurt meer dat mensen zich vergissen heb ik ook al voorgehad maar das geen reden om zo te reageren en als het grappig bedoeld was wel dan geef ik geen kommentaar

THX Racing en Yoeri voor de back up maar ik kan hem wel aan :cheesy:

Terug naar “Exterior”