Tuning
- Racing Green
- MINI Master
- darkangel666
- MINI2 - Newbie
- Racing Green
- MINI Master
Zou 165 pk op een classic niet pakken meer kosten ? 'k Heb eens rondgeneusd op http://www.minispeed.co.uk maar niet gevonden wat ze zou kunnen bedoelen. 't Is hier trouwens het exterior gedeelte..
- darkangel666
- MINI2 - Newbie
This conversion offers an increase in power from 115bhp to 165bhp
dit wil zeggen dat je van 115pk naar 165pk gaat dus niet tussen 115 en 165 pk toch niet zo slecht hoor die prijs
@darkangel het ging hier wel over de classic mini daarom dat wij aan het zoeken waren en nix vonden en dus u ook niet geloofden maar we zijn eruit gekomen
thx voor de link
dit wil zeggen dat je van 115pk naar 165pk gaat dus niet tussen 115 en 165 pk toch niet zo slecht hoor die prijs
@darkangel het ging hier wel over de classic mini daarom dat wij aan het zoeken waren en nix vonden en dus u ook niet geloofden maar we zijn eruit gekomen
thx voor de link
- Racing Green
- MINI Master
- darkangel666
- MINI2 - Newbie
yellow dino, spijtig dat ik je weer moet tegenspreken maar dit is wel voor de new mini. Als je new mini aanklikt en daarna op shop index, dan zie je links bovenaan in het groot NEW MINI: shop index. vervolgens ga je naar PERFORMANCE KITS :13 products(klik aan), je komt op een nieuwe pagina waar bovenaan nog steeds NEW MINI : performance kits staat vermeld en tevens nieuwe mini's staan afgebeeld. Wanneer je de kits bekijkt zie je steeds vermeld NEW MINI en geen classic.
darkangel

darkangel

- darkangel666
- MINI2 - Newbie
- Racing Green
- MINI Master
Dit gaat nergens meer over. Darkangel, je zit hier amper 3 dagen en windt je nu al op voor een misverstand. Yellow_Dino dacht heel even dat jouw eerste post over een classic mini (= een oud model mini) ging, wat even goed had gekunnen, maar heeft al h???l veel posts ingezien dat het inderdaad over de nieuwe mini ging.
Dan dacht nummer 19 dat het ging over een mogelijke winst in vermogen, ergens tussen de 115 en 165 pk, door een foute interpretatie van het Engels, maar ook dat is snel rechtgezet.
Dan vond ik de info niet, ook niet na jouw stap-voor-stap tips om er te geraken, omdat je in eerste instantie ??n stapje was vergeten vermelden, nl "shop index". Ik vond het niet erg dat ik het niet vond. Nu heb je de extra info wel gegeven en vond ik het ook, maar jij maakt je blijkbaar nog druk om iets. Lees alles nog eens aandachtig door en haal een paar keer diep adem. Je zal zien dat door niemand wordt tegengesproken wat je schrijft, dus ja JE HEBT GELIJK EN DAARMEE BASTA maar dat wisten we al hoor dat hoef je niet te onderstrepen. En laat die
inderdaad liever achterwege, je bent precies boos bij elk berichtje dat je post.
Right girl ?
Dan dacht nummer 19 dat het ging over een mogelijke winst in vermogen, ergens tussen de 115 en 165 pk, door een foute interpretatie van het Engels, maar ook dat is snel rechtgezet.
Dan vond ik de info niet, ook niet na jouw stap-voor-stap tips om er te geraken, omdat je in eerste instantie ??n stapje was vergeten vermelden, nl "shop index". Ik vond het niet erg dat ik het niet vond. Nu heb je de extra info wel gegeven en vond ik het ook, maar jij maakt je blijkbaar nog druk om iets. Lees alles nog eens aandachtig door en haal een paar keer diep adem. Je zal zien dat door niemand wordt tegengesproken wat je schrijft, dus ja JE HEBT GELIJK EN DAARMEE BASTA maar dat wisten we al hoor dat hoef je niet te onderstrepen. En laat die

Right girl ?
YELLOW_DINO schreef:sminnen schreef:Kempower brengt 'm voor ?2100 op 140pk en 172Nm koppel...
Ik denk dat darkangel de classic bedoelde sven maar toch leuk dat je deze even vermeld
In eerste instantie was dit tegen Sminnen en niet tegen jou Darkangel dus gelieve niet zo van uwen toren te blazen en ja die

Het gebeurt meer dat mensen zich vergissen heb ik ook al voorgehad maar das geen reden om zo te reageren en als het grappig bedoeld was wel dan geef ik geen kommentaar
THX Racing en Yoeri voor de back up maar ik kan hem wel aan