naar het eind van de zomer toe, moet ik naar mijn eerste eigen auto gaan uitkijken. Aangezien ik al twee jaar zot ben van MINI, hoop ik een MCS te kunnen aanschaffen. Omdat ik nie tover het budget beschik om een goed uitgeruste nieuwe MINI CS te kopen, heb ik ervoor geopteerd een tweedehandse aan te schaffen. Als het zover is, is de kans re?el dat ik hem in Duitsland ga halen, goedkoper en beter uitgerust. Raden jullie mij dit aan of af?
Volgend feit. Een MINI CS, zijn dit betrouwbare auto's? Ik moet al veel uitgeven aan dergelijke wagen en heb geen zin om dikwijls in de garage te gaan staan! Zijn er eventueel punten waar ik op moet letten bij de aankoop?
Verder had ik nog een vraagje over het verbruik. Rationeel gesproken opteer ik beter voor een diesel, maar ben nu nog jong en woon niet apart dus ga voor een MINI CS. Ermee rekening houdende dat het merendeel autostradekm's gaan zijn, wat zou hij ongeveer gaan verbruiken? Ben een vlotte rijder, die af en toe es doortrekt, maar niet constant zit rood te rijden

Thx voor de reacties alvast...