Mss een klein detail maar dan meer uit persoonlijke smaak:aan de voorkant viel mij op dat de grill boven de bumper iets te veel zwart vertoont dan aan de onderkant maar ik zeg het nog is das puur persoonlijke smaak.
Cooperke schreef:Ronald schreef:op uwe uitlaat zijt ge wel fier precies![]()
![]()
ik ben fier over mijnen auto
Blade schreef:Ik zal hem eens in echt moeten zien om echt een mening te kunnen zeggen,
ik vind het wel een prachtige kit, en ze is zeer schoon geplaatst . . .
de kleur is niet mijn ding mja das persoonlijke smaak, kan misschien wel anders overkomen in het echt,
het parelmoer komt niet tot zijn recht op de foto's wat waarschijnlijk een heel andere indruk geeft,
de velgen vind ik eigenlijk ook een beetje tegenvallen, ik bedoel ze ogen wat braafjes t.o.v. de agressieve kit . . .
zal in het echt waarschijnlijk wel allemaal een pak beter ogen,
maar proficiat Cooperke, sweet ride in elk geval, maar euh . . . je gaat wel werk hebben voor de keuring
Blade schreef:de velgen vind ik eigenlijk ook een beetje tegenvallen, ik bedoel ze ogen wat braafjes t.o.v. de agressieve kit . . .
zal in het echt waarschijnlijk wel allemaal een pak beter ogen
Carltje schreef:Awel he, voor mijn part is em echt heel goed geslaagd, knappen bak!:shock:
En de meeste mensen die commentaar hebben zijn misschien enkel jaloers op den uwe....???
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten