Mss een klein detail maar dan meer uit persoonlijke smaak:aan de voorkant viel mij op dat de grill boven de bumper iets te veel zwart vertoont dan aan de onderkant maar ik zeg het nog is das puur persoonlijke smaak.
Cooperke Cooper S *JCW Carbon*
-
YELLOW_DINO
Heeeeeeeeeeeeeel ferm gedaan Cooperke had het ook totaal niet verwacht dat hij er zo strak zou uitzien.
Mss een klein detail maar dan meer uit persoonlijke smaak:aan de voorkant viel mij op dat de grill boven de bumper iets te veel zwart vertoont dan aan de onderkant maar ik zeg het nog is das puur persoonlijke smaak.
Cooperke schreef:Ronald schreef:op uwe uitlaat zijt ge wel fier precies![]()
![]()
ik ben fier over mijnen auto
En terecht. Knappe bak!
Alleen zou ik -zoals Dino geloof ik ook al aanhaalt- de chrome grillrand op de bumper doortrekken naar de motorkap, of de zwarte plastic grillrand van de motorkap doortrekken in naar de bumper. En misschien onder de nummerplaat in de voorbumper nog twee grilletjes monteren... Om het chassis aan het oog te onttrekken...
Just my 2p. Maar zowieso heel goed gelukt (en bijzonder proper afgewerkt -niets overdreven spleten of wat moet dat zijn).
Het lakwerk is er een met pearl effect?
Ik zal hem eens in echt moeten zien om echt een mening te kunnen zeggen,
ik vind het wel een prachtige kit, en ze is zeer schoon geplaatst . . .
de kleur is niet mijn ding mja das persoonlijke smaak, kan misschien wel anders overkomen in het echt,
het parelmoer komt niet tot zijn recht op de foto's wat waarschijnlijk een heel andere indruk geeft,
de velgen vind ik eigenlijk ook een beetje tegenvallen, ik bedoel ze ogen wat braafjes t.o.v. de agressieve kit . . .
zal in het echt waarschijnlijk wel allemaal een pak beter ogen,
maar proficiat Cooperke, sweet ride in elk geval, maar euh . . . je gaat wel werk hebben voor de keuring
de kleur is niet mijn ding mja das persoonlijke smaak, kan misschien wel anders overkomen in het echt,
het parelmoer komt niet tot zijn recht op de foto's wat waarschijnlijk een heel andere indruk geeft,
de velgen vind ik eigenlijk ook een beetje tegenvallen, ik bedoel ze ogen wat braafjes t.o.v. de agressieve kit . . .
maar proficiat Cooperke, sweet ride in elk geval, maar euh . . . je gaat wel werk hebben voor de keuring
Blade schreef:Ik zal hem eens in echt moeten zien om echt een mening te kunnen zeggen,
parelmoer komt niet tot zen recht op fotos van lage kwaliteit. em toont veel agressiever in het echt inclus de velgen
enfin smaken verschillen och a keuring ?
waarom zou ik nie gekeurd geraken: kit ? widebody is door goca goedgekeurd, velgen ? kga naar keuring op standaard velgen ? uitlaat ? we hebben vernuf systeemtje bedacht de originele hangt er nog hoor en we halen de sidepipes zo weg duurt twee min
by the way hem is gekeurd
kvind leuk om kritiek op de wagen te krijgen, had ik ook verwacht op tb en dct niks anders dan goed en de enigste plaats waar ek verwacht kritiek te krijgen is hier
vind ik leuk
dus zeg maar wa ge te zeggen ebt mannen. meetings zen er om elkander auto's te bekritiseren laat ons zeggen
Blade schreef:de velgen vind ik eigenlijk ook een beetje tegenvallen, ik bedoel ze ogen wat braafjes t.o.v. de agressieve kit . . .
zal in het echt waarschijnlijk wel allemaal een pak beter ogen
Braafjes?
Carltje schreef:Awel he, voor mijn part is em echt heel goed geslaagd, knappen bak!:shock:
En de meeste mensen die commentaar hebben zijn misschien enkel jaloers op den uwe....???
misschien, misschien niet. maar als ge nooit reactie gegeven ebt en auto zit af te breken dan weete hoe laat het is.
kzegget op fotos haddek ook mijn betwijfelingen, want niks komt tot zen recht op fotos. ge moet hem int echt zien. voor de kleureffecten, de velgen, het lawaai
kben blij dak kritiek krijg eh mensen.
-
YELLOW_DINO
Em is zeer mooi afgewerkt, ook al vind ik de Ko?nig kit minder en minder mooi (tis zoiets waar ge rap op uitgekeken zijt).
De sidepipes vind ik z??r geslaagd, dat alleen al maakt het voor mij een geslaagde auto.
Alleen wat oppassen met die "bling bling" details, dat kan (imo) een auto zeer vlug verpesten.
Dus ik vind het een geslaagde Project/Meeting car, maar om er zelf mee rond te rijden. No thx
De sidepipes vind ik z??r geslaagd, dat alleen al maakt het voor mij een geslaagde auto.
Alleen wat oppassen met die "bling bling" details, dat kan (imo) een auto zeer vlug verpesten.
Dus ik vind het een geslaagde Project/Meeting car, maar om er zelf mee rond te rijden. No thx
Heb het al gezegd als em nog nie af was, en ik zeg het nu ook, het is een BOM. Ik had hem graag gezien op de meeting, maar het was me wat te ver. De hele combinatie komt goed uit, enkel nog een chroom gril van het nieuw model en een gaas voor de bumper, hij staat vooraan mss ook iets te hoog? Het is zoiets waar ik spontaan begin van te kwijlen, dus van mij krijgt ge geen negatieve kritiek, sorry
Maar als ge een bling stuurke wil, waarom kijkt ge dan even niet bij budnik. Er zijn mooiere http://www.budnik-alufelgen.de/
Maar als ge een bling stuurke wil, waarom kijkt ge dan even niet bij budnik. Er zijn mooiere http://www.budnik-alufelgen.de/
Terug naar “Show & Shine - MINI”