freakske schreef:mmm ziet er wel goed uit...en is niet ver van mijn deur...dus zal die datum maar vrijhouden...
kga het ook eens doorgeven aan de plaatselijke BMW\Mini verdeler misschien kunnen ze iets speciaals doen....
Hey Freakske,
Zeker welkom in Brugge, details volgen nog maar zal eenvoudig blijven.
Ik had enkel de bedoeling om met de ge?ntersseerde MiniBelgen en met de Nederlandse vrienden iets te gaan eten, drinken en leute te maken (zo vanaf 18:00u), dus heb ik geen offici?le Mini instanties ingeschakeld.
Eigenlijk gaat het over een soort van spontane meet en geen rit, hoewel het voor de Nederlanders wel even bollen wordt.
Ik had enkel een korte "backstage" rondleiding gepland op mijn werkstek (Concertgebouw Brugge), en we gaan daar ook afspreken wegens makkelijk bereikbaar.
Parkeer idee?n voor onze Mini's zijn wel welkom. Want onze NL vrienden slapen bijna zeker in een hotel m?t priv? parking: Campanile in St. Michiels of Martin's op de oude Burg.
Parkeren onder 't zand is veiligst en zelfs met een verlaagde Mini geen probleem. Bovengronds samenhokken wordt wat moeilijker in het drukke Brugge

Grtz.
Jan