Meet in Brugge met Newminiclub.nl

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Wo Dec 28, 2005 21:57

freakske schreef:mmm ziet er wel goed uit...en is niet ver van mijn deur...dus zal die datum maar vrijhouden...

kga het ook eens doorgeven aan de plaatselijke BMW\Mini verdeler misschien kunnen ze iets speciaals doen....

Hey Freakske,

Zeker welkom in Brugge, details volgen nog maar zal eenvoudig blijven.
Ik had enkel de bedoeling om met de ge?ntersseerde MiniBelgen en met de Nederlandse vrienden iets te gaan eten, drinken en leute te maken (zo vanaf 18:00u), dus heb ik geen offici?le Mini instanties ingeschakeld.
Eigenlijk gaat het over een soort van spontane meet en geen rit, hoewel het voor de Nederlanders wel even bollen wordt.
Ik had enkel een korte "backstage" rondleiding gepland op mijn werkstek (Concertgebouw Brugge), en we gaan daar ook afspreken wegens makkelijk bereikbaar.

Parkeer idee?n voor onze Mini's zijn wel welkom. Want onze NL vrienden slapen bijna zeker in een hotel m?t priv? parking: Campanile in St. Michiels of Martin's op de oude Burg.
Parkeren onder 't zand is veiligst en zelfs met een verlaagde Mini geen probleem. Bovengronds samenhokken wordt wat moeilijker in het drukke Brugge :cry:

Grtz.

Jan

freakske
MINI Regular

Berichtdoor freakske » Vr Dec 30, 2005 11:00

Anders misschien bij de garage BMW-Mini Cocquyt...ligt wil in de bedrijfszone...maar is niet zo ver...kga het eens vragen aan mijn nicht

Sleefje
MINI Fan

Berichtdoor Sleefje » Vr Jan 06, 2006 21:35

Zo, jullie kunnen er niet meer onder vandaan :grin:

We hebben ons 'otelekke geboekt.

Op aanraden van ons aller Jean (of gewoon Jan voor d'n 'ollanders) en een lovend bericht van Sepp, hebben we Martins Brugge geboekt.

Bij de speciale wensen aangegeven dat we dus met een mini komen, plekje vrijhouden (en de 10m2 er omheen ook :grin: ).

Tof, gaat nu opschieten!

Iemand nog een pakkie drop nodig?? (of iets anders typisch Nederlands) :D

(dan nemen wij wel de echte belgische pralines mee terug 8) )

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Vr Jan 06, 2006 22:20

Dat is goed nieuws Sleefje,

Kunnen we misschien meteen afspreken aan het hotel (parking of lobby/bar) en zo samen de stad in trekken. Ik probeer donderdag avond nog een resto uit en als die meevalt qua bik, dan reserveer ik daar alvast. Moet wel nog even zien hoeveel volk er naar Brugge komt en of iedereen mee eten wil.

Maar voor meer info + deelnemerslijst starten we beter een onderwerp op newminiclub.nl, anders moet alles twee keer :wink:

Grtz.

Jan

Sleefje
MINI Fan

Berichtdoor Sleefje » Zo Jan 08, 2006 10:53

Top, zien wij je in de lobby van het hotel!

Wij herkennen jou wel, dus als eens een vreemde dame je om de nek valt kan ik dat wel zijn :grin:

Anders kan je ons ook herkennen aan de fles wijn bij ons in de buurt.

Deelnemerslijst staat bij ons in het topic (NL deelnemers). Zal deze thread ff doorlopen en de belgen aan ons lijstje toevoegen.

Tot snel! :cheesy:

Sleefje
MINI Fan

Berichtdoor Sleefje » Wo Jan 11, 2006 18:57

Zo, ik heb ff in deze thread gesnuffeld en onze belgische vrienden aan de deelnemerslijst toegevoegd.

Hier de link naar onze topic.

Indien ik iemand over het hoofd heb gezien (of je wil ook nog mee :grin: ) dan hoor(t) ik het graag.

Tot 3 februari 2006!! :cheesy: \:D/

freakske
MINI Regular

Berichtdoor freakske » Vr Jan 13, 2006 15:45

sorry mannen...maar op 3feb heb ik een belangrijke vergadering (jawel 's avonds) ...en kan ik er niet van onderuit

dus schrap me maar....sorry!

mini7benno
MINI2 - Newbie

Berichtdoor mini7benno » Do Jan 26, 2006 23:48

Morgen krijg ik de nieuwe MINI, kan hem dus lekker een stukkie inrijden naar Brugge.
Kan ik hem even aan de Belgische MINIvrienden showen.

Arjan
MINI Fan

Berichtdoor Arjan » Vr Jan 27, 2006 9:44

Mini7Benno schreef: Morgen (lees: 27 januari 2006) krijg ik de nieuwe MINI, kan hem dus lekker een stukkie inrijden naar Brugge.
Kan ik hem even aan de Belgische MINIvrienden showen

Ook je Nederlandse MINIvrienden willen wel een show van je krijgen hoor 8)

Wij hebben er in ieder geval ook erg veel zin in om naar Brugge te komen.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Jan 30, 2006 21:55

en wie komt er nu van de Belgische delegatie ??? :grin: :grin:
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Ma Jan 30, 2006 23:04

Nope!... ik zit met de late shift.

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Ma Jan 30, 2006 23:21

Hadden hier ook graag effe langsgeweest, al was het maar om de noorderburen eens te leren kennen en ze proberen warm te
maken voor de eventuele liefdadigheidsactie (hoe meer zielen, hoe rapper de 1000 gehaald). Maar onmogelijk ons vrij te maken.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Ma Jan 30, 2006 23:43

mini7benno schreef:Morgen krijg ik de nieuwe MINI, kan hem dus lekker een stukkie inrijden naar Brugge.
Kan ik hem even aan de Belgische MINIvrienden showen.

Heb ervan gehoord Benno, das verdikkeme mijn "dreamcar" waar jij nu mee rondbolt. Wordt effe kwijlen =P~ ...

See you on friday.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Di Jan 31, 2006 0:13

Voil?, hier effe meer nieuws.

Duurde wel even, maar heb de laatste week de kaap van 70 uurtjes werk overschreden, vandaar even weinig Mini.

We gaan voor een spontane meet, dus geen officieel gedoe, en alle inbreng of voorstellen zijn welkom. Aangezien de noorderburen tot en met zaterdag blijven had ik het volgende gedacht:
- Afspraak op vrijdag 03/02 tussen 18:30 en 19:30 in bar of lobby van MARTIN'S HOTEL,
oude burg 5
8000 Brugge

voor de kennismaking, drink en verzamelen (makkelijk te vinden tussen het Simon Stevin plein en de achterkant van het belfort). Parking best in de parking "Zilverpand", of mits wat geluk, bovengronds natuurlijk.
- Wie wil kan mee om iets te gaan eten, mijn target restaurantje is ondertussen op de fles gegaan, maar ik ken nog wel een paar stekjes.
- Nadien gaan we lekker iets drinken in de "Brugse uitgaansbuurt" of in een typisch Brugs bierhuis (als de groep daarvoor niet te groot is tenminste).

Zaterdag 04/02:
- Wie wil kan ik om 13:30u de backstage en zaal van het concertgebouw tonen, met wat deskundige uitleg erbij uiteraard :grin:
- Daarna is er tijd om even door de winkelstraten te dweilen.
- Als slot kunnen we de auto's van de NL vrienden uit de hotelparking halen (ondertussen is ook Berthil er al bij), en samen naar een plekje rijden waar we leuke pics kunnen maken om de dag af te sluiten.
Meer dan 3 auto's samen parkeren in het centrum van Brugge is behoorlijk onbegonnen werk, daarom dacht ik aan de zee (Knokke, Blankenberge) of een mooi plaatje van de cars in de Zeebrugse haven.

Alternatieve voorstellen welkom :wink:

Wie mee gaat graag HIER even melden. Ik post voor 't weekend nog mijn mobiel nummer zodat de mensen die zaterdag nog (terug)komen iets kunnen laten weten.

Greetz en tot vrijdag.

Arjan
MINI Fan

Berichtdoor Arjan » Di Jan 31, 2006 0:31

Geweldig programma!!

In grote lijnen dit maar aanhouden zou ik zo zeggen en lekker fun hebben 8)

Sleefje
MINI Fan

Berichtdoor Sleefje » Di Jan 31, 2006 12:23

Dat wordt een plezant weekend! :cheesy:

heb er al zin in :cheesy:

CU all friday!!!

Berthil
MINI Regular

Berichtdoor Berthil » Di Jan 31, 2006 21:09

Even een vraagje van deze onwetende Nederlander. Ik heb gekeken op http://www.brugge.be maar kan zo het adres niet vinden van de Schouwburg. Is er misschien een adres wat ik in TomTom kan intikken waar ik zaterdag naar toe kan komen om te verzamelen voor we naar de schouwburg gaan? Ik schat zo 13.15 dan?

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Di Jan 31, 2006 21:29

Berthil schreef:Even een vraagje van deze onwetende Nederlander. Ik heb gekeken op http://www.brugge.be maar kan zo het adres niet vinden van de Schouwburg. Is er misschien een adres wat ik in TomTom kan intikken waar ik zaterdag naar toe kan komen om te verzamelen voor we naar de schouwburg gaan? Ik schat zo 13.15 dan?

Als je op het stadsplan geraakt van Brugge op de plaats C 10 vind je een parking 1434 in het rood - tik anders 't zand of vrijdagmarkt dan vind je het onmiddellijk - het VVV-kantoor of I touristinfoburo bevind zich in de schouwburg. Als je inzoomt op dat stadsplan zie je een baksteen rode afbeelding van de schouwburg !

Vind je het nu terug ?

petit_cru
MINI Driver

Berichtdoor petit_cru » Di Jan 31, 2006 21:39

Berthil schreef: Ik heb gekeken op http://www.brugge.be maar kan zo het adres niet vinden van de Schouwburg.

Let op Berthil, het is niet de stadsschouwburg maar wel het concertgebouw, dit zijn nl. 2 verschillende zaken... :?

Het adres van het concertgebouw is: 't Zand 34 - 8000 Brugge

Tot zaterdag \:D/

karretje
MINI Driver

brugge

Berichtdoor karretje » Wo Feb 01, 2006 20:34

Hoi allemaal;

Ziet er zo al gezellie uit,maar helaas moet ik ook zaterdag tot 13.30 werken. :cry:

Maar omdat het allemaal niet zo ver van ons vandaan is,lijkt het ons leuk om evt. dan nog naar Knokke of Blankeberge te komen. :D

Hoe laat zou dan ongeveer zijn denk je???
En waar gaan jullie dan precies naartoe is dat al bekent?????

Hopelijk hoor ik er nog wat van.

Greetz en hopelijk tot dan. =;

Terug naar “Berichten Van Meetings”