Steph & Gerry mini
- Dave C
- MINI Master
Number 19 schreef:Mooie Mini! Maar ik zou de velgen houden en in het wit laten spuiten. Ik vind het echt supermooie velgen!
heb ik ook al aan gedacht, heb ze hier nog alle 4 splinternieuw in de garage liggen, maar ik heb dan weer dat grijze dak h?, dus da ga ni

idd Sephke, bij mij was het ook zo..., ik ging voor een rode mini naar de dealer en kwam met een cotrakt van een checkmate "space blue" buiten

mensen die zeggen dat ik beter geen chechmate gekocht had, omdat ik de blokjes er af deed, of dat de checkmate zijn karakter veliest..., of dat het zelfs geen checkmate meer is...
tja..., het is maar ne plakker h?, ge kunt nog altijd terug moet je denken als je ze da toch weg moest doen
nu als je die blokjes echt wil houden maar enkel de kleur (grijs) je niet bevalt, kan je er ook is aan denken om ze te vervangen door witte blokjes h?, je kan dat custommade zelf doen of gewoon een decal van de checkmate (in zwarte koetswerkleur) bestellen, dat is een orginele checkmate decal met de blokjes in het wit als ik me niet vergis

veel succes met jullie mooie mini

grtz DC
Stephke schreef:all? ik kijk al h?????l erg fel uit naar de herfstrit. Ons eerste tourke. Al die mini's achtereen lijkt mij geweldig.
groetjes
Wel aan denken dat de Herfstrit members only is, en niet vergeten in te schrijven dan. Allicht zal het topic om in te schrijven volgende week worden gepost in het gedeelte "MINIACS meetings en uitstappen". Enne, al die MINI's achtereen, dat weet ik niet als dat gaat lukken. Het zal een rit op roadboek worden, maar je zal zeker wel kunnen aansluiten bij een groepje als je nog niet gewend bent om roadboek te lezen

Hier zijn de foto's
.b
Laatst gewijzigd door Stephke op Di Sep 12, 2006 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier zijn de foto's !

En hier nog een fotootje van onze verlichte dorpels als eerste in belgie (zeggen ze)

De foto is wel niet zo duidelijk, zal morgen een andere plaatsen maar die heeft iemand anders op zijn kodak staan.
Voor meer foto's : http://users.pandora.be/briersbaree/MINI/verkleining
Groetjes
- Dave C
- MINI Master
heyla proficiat h?, mooie mini hoor
en zonder blokjes
, heb al de foto's eens bezien
wat ben je van plan met je orginele wielen, ja het is ieder zijn smaak.., maar ik zou m'n liever zien met de andere wielen dan de deze
maar elk z'n zin h?..., veel plezier met jullie mooie kar
en ik zie dat ge op't einde van't jaar ook nog grotere plannen hebt
proficiat eh
grtz DC

en zonder blokjes

wat ben je van plan met je orginele wielen, ja het is ieder zijn smaak.., maar ik zou m'n liever zien met de andere wielen dan de deze

maar elk z'n zin h?..., veel plezier met jullie mooie kar

en ik zie dat ge op't einde van't jaar ook nog grotere plannen hebt

proficiat eh

grtz DC
Stephke schreef:idd de 29e rijden we mee. MOet ik ons daar nog officieel voor inschrijven?
Groetjes
Daar moet idd nog offici?el voor ingeschreven worden. We zijn de rit volop aan het uittesten (en tussendoor ook nog aan de ritten van het ardennenoffensief bezig geweest, vandaar de vertraging). Binnenkort zal er daar wel een topic voor verschijnen.
Tot dan!
thx, ik kan nog altijd niet geloven dat ik een mini heb
daarsstraks op het werk ging ik iets weggooien op de parking en toen moest ik toch effe lachen toen ik hem zag.
zo van wauw mijn mini
Ik heb ook een vraagje, wij dachten altijd dat de spiegels inklappen als je de auto sluit. Maar ik vind da nergens in de handleiding, dus ik denk dat dat niet gaat dan.
Wat ik wel jammer vind is dat mijn lampje van mijn airbag aan is gegaan deze avond, moet al naar de garage met hem

Ik heb ook een vraagje, wij dachten altijd dat de spiegels inklappen als je de auto sluit. Maar ik vind da nergens in de handleiding, dus ik denk dat dat niet gaat dan.
Wat ik wel jammer vind is dat mijn lampje van mijn airbag aan is gegaan deze avond, moet al naar de garage met hem
Terug naar “Show & Shine - MINI”