Steph & Gerry mini

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Vr Sep 08, 2006 8:51

Mooie Mini! Maar ik zou de velgen houden en in het wit laten spuiten. Ik vind het echt supermooie velgen!

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Vr Sep 08, 2006 10:01

Number 19 schreef:Mooie Mini! Maar ik zou de velgen houden en in het wit laten spuiten. Ik vind het echt supermooie velgen!

heb ik ook al aan gedacht, heb ze hier nog alle 4 splinternieuw in de garage liggen, maar ik heb dan weer dat grijze dak h?, dus da ga ni #-o

idd Sephke, bij mij was het ook zo..., ik ging voor een rode mini naar de dealer en kwam met een cotrakt van een checkmate "space blue" buiten :cheesy: ik was meteen verkocht, al die opties en de kleur stond me ook aan :) , alles behalve die blokjes :? , maar voor die blokjes ging ik dus niet een andere mini configureren die me meer voor minder koste hoor

mensen die zeggen dat ik beter geen chechmate gekocht had, omdat ik de blokjes er af deed, of dat de checkmate zijn karakter veliest..., of dat het zelfs geen checkmate meer is...

tja..., het is maar ne plakker h?, ge kunt nog altijd terug moet je denken als je ze da toch weg moest doen

nu als je die blokjes echt wil houden maar enkel de kleur (grijs) je niet bevalt, kan je er ook is aan denken om ze te vervangen door witte blokjes h?, je kan dat custommade zelf doen of gewoon een decal van de checkmate (in zwarte koetswerkleur) bestellen, dat is een orginele checkmate decal met de blokjes in het wit als ik me niet vergis :wink:

veel succes met jullie mooie mini :)

grtz DC

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Vr Sep 08, 2006 11:01

zat er toch naast peis ik, bij een zwarte blijven ze ook grijs, maar toch.., alles kan met de blokken :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Vr Sep 08, 2006 11:37

@ Dave; verkoop je je velgen niet? Mijn MCS komt toe met X-Lite velgen 16". Interesse in een ruil of ruil met opleg?

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Sep 08, 2006 19:14

Stephke schreef:all? ik kijk al h?????l erg fel uit naar de herfstrit. Ons eerste tourke. Al die mini's achtereen lijkt mij geweldig.
groetjes

Wel aan denken dat de Herfstrit members only is, en niet vergeten in te schrijven dan. Allicht zal het topic om in te schrijven volgende week worden gepost in het gedeelte "MINIACS meetings en uitstappen". Enne, al die MINI's achtereen, dat weet ik niet als dat gaat lukken. Het zal een rit op roadboek worden, maar je zal zeker wel kunnen aansluiten bij een groepje als je nog niet gewend bent om roadboek te lezen :wink:

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Sep 08, 2006 21:38

Ondertussen gezien dat je avatar aangepast is naar MINIACS member Stepke. Dat is dus geen probleem voor de herfstrit :) , en voor de members natuurlijk volledig gratis :wink:

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Sep 08, 2006 22:19

varavital schreef:Ondertussen gezien dat je avatar aangepast is naar MINIACS member Stepke. Dat is dus geen probleem voor de herfstrit :) , en voor de members natuurlijk volledig gratis :wink:

Gratis, ...... hoor ik daar gratis ...... waar kan ik mij inschrijven :grin:

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Di Sep 12, 2006 21:14

die zijn een lang ritje aan't maken denk :roll:
we want pic's :grin:

Stephke
MINI Fan

Hier zijn de foto's

Berichtdoor Stephke » Di Sep 12, 2006 23:18

.b
Laatst gewijzigd door Stephke op Di Sep 12, 2006 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Stephke
MINI Fan

Hier zijn de foto's !

Berichtdoor Stephke » Di Sep 12, 2006 23:23

:grin: Ja zijn idd een ritje gaan maken om hem overal te laten zien. Iedereen vond hem chique, wij natuurlijk ook, vind hem mooi, trekt redelijk goed op, voor ons is hem redelijk af. Maar genoeg gezeverd hier zijn de foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En hier nog een fotootje van onze verlichte dorpels als eerste in belgie (zeggen ze) Afbeelding
De foto is wel niet zo duidelijk, zal morgen een andere plaatsen maar die heeft iemand anders op zijn kodak staan.
Voor meer foto's : http://users.pandora.be/briersbaree/MINI/verkleining
Groetjes

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Wo Sep 13, 2006 0:25

Zeer mooie Mini en die dorpels zijn echt wel prachtig

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Wo Sep 13, 2006 1:18

heyla proficiat h?, mooie mini hoor :)
en zonder blokjes :grin: , heb al de foto's eens bezien :)
wat ben je van plan met je orginele wielen, ja het is ieder zijn smaak.., maar ik zou m'n liever zien met de andere wielen dan de deze :-#

maar elk z'n zin h?..., veel plezier met jullie mooie kar :wink:
en ik zie dat ge op't einde van't jaar ook nog grotere plannen hebt =D>
proficiat eh :wink:

grtz DC

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Wo Sep 13, 2006 8:12

Terug een hele knappe MINI met zijn eigenheid. Mooi gedaan zulle. Zullen hem of haar kunnen aanschouwen den 29ste h

Stephke
MINI Fan

Berichtdoor Stephke » Wo Sep 13, 2006 8:35

@DaveC: de andere wielen zijn verkocht, die van de garage had een meisje waar hij zulke wielen voor moest bestellen. Ja en voor het moment wisselden we ze liever in :) Als je mij begrijpt :)

idd de 29e rijden we mee. MOet ik ons daar nog officieel voor inschrijven?
Groetjes

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Wo Sep 13, 2006 13:17

Stephke schreef:idd de 29e rijden we mee. MOet ik ons daar nog officieel voor inschrijven?
Groetjes

Daar moet idd nog offici?el voor ingeschreven worden. We zijn de rit volop aan het uittesten (en tussendoor ook nog aan de ritten van het ardennenoffensief bezig geweest, vandaar de vertraging). Binnenkort zal er daar wel een topic voor verschijnen.

Tot dan!

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Wo Sep 13, 2006 13:27

Mooie mini! Met de blokjes zou het te druk geweest zijn ... Sjieke dorpels 8)

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Wo Sep 13, 2006 20:27

Zeer mooie mini, maar dat wist je al. :wink:

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Wo Sep 13, 2006 21:49

Prachtige MINI, mooie kleur, en die dorpels.... mmmm klasse !

Pepi

Stephke
MINI Fan

Berichtdoor Stephke » Wo Sep 13, 2006 23:11

thx, ik kan nog altijd niet geloven dat ik een mini heb :) daarsstraks op het werk ging ik iets weggooien op de parking en toen moest ik toch effe lachen toen ik hem zag. :) zo van wauw mijn mini :)

Ik heb ook een vraagje, wij dachten altijd dat de spiegels inklappen als je de auto sluit. Maar ik vind da nergens in de handleiding, dus ik denk dat dat niet gaat dan.
Wat ik wel jammer vind is dat mijn lampje van mijn airbag aan is gegaan deze avond, moet al naar de garage met hem

cooper
MINI-aholic

Berichtdoor cooper » Wo Sep 13, 2006 23:20

Mooie MINI en leuke dorpeltjes ! Zo zijn ze allemaal toch weer net even anders. De velgen? Tja dat moet is in reallife bekeken worden denk ik.
Maar als ze voor jullie ok? zijn wie zijn wij dan om het tegendeel te beweren h

Terug naar “Show & Shine - MINI”