Thanks gasten voor de comments.
Ik was inderdaad alle pk's aan het testen!
Hij rijdt zo leuk dat ik er niet meer uitwil. Ik vind wel dat hij aan de limiet zit. Niet dat de Mini het niet aankan maar ik bedoel dat het gewoon niet meer rapper hoeft. Je zit zo snel aan een onwettelijke snelheid dat het gevaarlijk wordt voor flitsende smurfen
Op de autosnelweg rij ik normaal tussen de 120-130, nu rij ik tussen de 150-160. Ik kan het gewoon niet laten.
Foto's komen zo snel mogelijk!
Wat betreft de software is het nu Kempower software. Toen de Mini JCW software had zitten, had de Mini 210 pk (dus enkel JCW software + nokkenas + intercooler + JCW filter + Milltek). Wat ik eigenlijk al veel vind voor niet aangepaste software. Omdat het probleem niet opgelost was met JCW software (heeft geen speciale ASC+T software), heeft hij er terug zijn eigen software opgezet. Een eigen programma dat vervolgens wordt aangepast aan de wagen en de gekozen modificaties.
Door de nieuwe nokkenas draait de wagen stationair op 800-1000 toeren. Het gas pakt wel veel sneller dan standaard.
Vanmorgen had ik helaas weer een ASC probleem. Ik trok in vierde net boven de 5000 toeren, schakelde naar 5de en HOP, het ASC lichtje bleef branden. Toen ik aankwam in Aalst ben ik onmiddelijk naar Romein gereden. Sinds ik de wagen terug had rammelde er al iets linksvooraan. Toen hebben ze onmiddelijk ontdekt dat de linker Brembo remschijf niet goed vast zat. Dit zorgde voor gerammel. Hierdoor kon de ASC ook niet het juiste toerental meten. Ik vermoed dat dit het probleem was dat van Osch niet ontdekt heeft en waardoor de ASC soms brandde na in een put te rijden.
Romein beweert dat wanneer je de moer in het midden van de rotor losdraait, je steeds een nieuwe moet steken. Bij Alain (Vulco) hebben ze die moeren losgedraaid voor de Eibachs. Heeft niemand anders hier last van gehad? En is het waar dat die vervangen moeten worden eens afgedraaid?