doek is gevallen over smetje's cooper

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
smetje
MINI-aholic

doek is gevallen over smetje's cooper

Berichtdoor smetje » Di Nov 28, 2006 22:50

zaterdagmorgen omstreeks 5u ben ik een ongeluk tegengekomen met de mini.
ik wou op een kruispunt links afslaan om de overpoort in gent in te slaan en zag in de tegengestelde richting een wagen afkomen die nog ver af was, dacht op diene moment van heb nog tijd genoeg om over te steken dus dat doe ik dan ook.
tijdens het afslaan zie ik dat de wagen zeer vlug nadert en ik het mss niet zou halen.
men mag daar 50 rijden en vermoed dat hij er serieus over zat dus met gevolg dat ik geraakt word op mijn rechter achterwiel...
na 5 keer rond mijn as gedraaid te zijn en 15m verder tot stilstand te komen beseft men niet direct wat er gebeurd is.
passagier op mijn achterbank ligt bewusteloos voor tien min en moet zeggen dat ik redelijk in paniek sloeg. na ongeveer 10min 2 brandweerwagens een ambulance en 2 flikken toegekomen, ondertussen mijne maat tot bewustzijn gekomen.
gevolg: mijne maat zware hersenschudding en rechterkant volledig gekneusd,
ik een lichte hersenschudding en mijn vriendin een gekneusde knie.
aan de mini is er 7500 euro kosten en aangezien ik geen omnium heb wegens te duur op mijn leeftijd en ik wellicht in fout ben als men naar de letter van de wet kijkt mag ik afscheid nemen van de mini en nog wat eurotjes ontvangen voor het wrak om de lopende lening effen te zetten.

het was een mooie tijd met de mini en mag nu op zoek naar een wrak van een auto ofwel een leasing nemen op mijn werk, zo een saaie volvo v50 :cry:

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Di Nov 28, 2006 23:08

Wow, da's minder ... :cry: Ben er even stil van ...
Ik wens u alvast veel beterschap toe en hoop dat het verdict nog
een andere wending neemt. Dit is echt erg, maar gelukkig zonder
al te groot lichamelijk letsel. Sterkte !

cooper
MINI-aholic

Berichtdoor cooper » Di Nov 28, 2006 23:18

Dat is niet al te best nieuws Smetje.
Hopelijk draait zijn/haar overdreven snelheid toch nog in uw voordeel uit.
Veel beterschap toegewenst aan jullie in alle geval.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Di Nov 28, 2006 23:31

Spijtige zaak :(

Hoop dat op zijn minst alles met jouw en je vrienden in orde komt en natuurlijk ook voor je MINI.
Alvast veel beterschap.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Di Nov 28, 2006 23:40

veel sterkte smetje..., ooo wat vind ik dit zo jammer voor je :cry:
ben der ook even stil van, moeilijk te bessefen hoe jij je wel niet voelt dan :?
we leven alvast met je mee als dat een troost mag zijn

maar niet te vergeten en toch wel het allerbelangrijkste is dat jullie en je vriend er zonder blijvende letsels vanafkomen

succes mate :wink:

grtz DC

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Wo Nov 29, 2006 0:12

dit is idd niet fijn te vernemen... veel sterkte gewenst smetje...ik kan me best voorstellen hoe je je moet voelen na die aanrijding... gelukkig ben je zelf ni zwaar gekwetst.. hopenlijk is je vriend er snel bovenop.. sterkte!!

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Wo Nov 29, 2006 9:24

Wens jullie snel veel beterschap toe in deze donkere dagen. En hoop met je mee tot een positief verloop. Mag er niet aandenken wat jullie meemaakten. :cry:

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Wo Nov 29, 2006 11:02

Wat erg !!! 't Is maar goed dat jullie er zo vanaf komen, want hoe erg ik het ook vind voor je MINI, uw eigen leven (en dat van je vrienden natuurlijk !) is op dit moment toch wel het belangrijkste, denk ik... Ik mag er niet aan denken wat er misschien nog allemal had kunnen gebeuren...

Alvast veel beterschap en sterkte !

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Wo Nov 29, 2006 12:59

Wat een rot nieuws zeg. Ik ken dat kruispunt, en er zijn er daar veel die graag racen of zelfs door 't rood rijden. Maar je was een maneuvre aan 't uitvoeren hè, dus vrees ik ervoor :?
Voor uzelf en de vrienden veel beterschap gewenst, en misschien komt het nog wel in orde met de MINI?

karretje
MINI Driver

Berichtdoor karretje » Wo Nov 29, 2006 14:20

Jeetje, ben er ook stil van. :shock:

gelukkig met iedereen redelijk afgelopen het had veeeel erger kunnen zijn, maarja,je mini????????toch :cry: ?????? :?

Het allerbeste en beterschap voor iedereen, ik duim voor je dat het toch nog goed afloopt. :roll:

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Wo Nov 29, 2006 14:43

Na die post te lezen was ik er effe niet goed van maat.Hopelijk verlopen de genezingen goed voor uw maat en uw vriendin.
Spijtig van de Mini maar gelukkig komen jullie er vrij goed vanaf.Veel sterkte gewenst.

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Wo Nov 29, 2006 16:23

thx voor het medeleven mensen.
ja belangrijkste is dat iedereen er heelhuids uitgekomen is, dat was mijn eerste bekommernis maar nu doet het toch zeer dat ik mijn mini kwijt ben.

ken wel een paar mensen uit het gerecht die een zaak een andere wending kunnen geven maar ja daar mogen we niet op hopen, en het zal dan toch ten vroegste binnen 6 maanden zijn...

zal met de volvo v50 mogen rondracen spijtig genoeg ( lompe bak) ofwel hopen dat de volvo c30 rap in leasing komt op mijn werk.

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Wo Nov 29, 2006 17:44

Sterkte man, zoiets mag je niet gedroomd hebben :(.

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Wo Nov 29, 2006 20:16

Een heel spijtig voorval natuurlijk, maar gelukkig is er iedereen goed vanaf gekomen buiten wat kneuzingen. Je kan het in ieder geval nog navertellen en dat is wat telt.
Veel sterkte...ook voor je passagiers.

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Wo Nov 29, 2006 21:33

Verdorie Smetje mijn haar komt er recht van op mijn armen, dat gij dat weer moet meemaken.Hopelijk in de toekomst weer een MINI voor jou. Veel sterkte en een spoedig herstel voor iedereen :wink:

Wimpie007
MINI-aholic

Berichtdoor Wimpie007 » Do Nov 30, 2006 9:09

Amaai, krijg er ook kippevel van. :(
Veel beterschap voor jullie en hopelijk komt het goed met de MINI.
Jullie zijn er toch goed van af gekomen, denk zo, er zijn meer auto's dan mensen. :D
Hopelijk heb je snel terug een MINI.

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Do Nov 30, 2006 11:12

tjah dit is vreselijk nieuws... :cry: DE nachtmerrie van elke autoliefhebber !!!
gelukkig zijn jullie er levend uitgekomen en hopelijk heeft uwe maat geen blijvend letsel opgelopen... :?
veel succes nog met de verdere afhandeling van deze vervelende zaak...
en hopelijk kom je nog ergens een postief-lichtpuntje voor je MINI tegen !

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Do Nov 30, 2006 14:55

mini zal voor het eerste jaar een droom blijven, morgen mijn volvo v50 gaan bestellen.
zit dan nog juist met het probleem dat de levering van de volvo 6 a 8 weken duurt en ik tussentijds geen auto heb natuurlijk.
het is alsof mijn benen afgesneden zijn :wink:

vandaag in de bus zo een pakketje gekregen van mini voor winterartikelen, deed beetje pijn aan het hart...

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Do Nov 30, 2006 20:26

Erg jammer dit te horen.
Maar ik ben vooral blij dat de MINI z'n werk gedaan heeft en de inzittenden goed heeft beschermd, zodat jullie er allemaal nog rdelijk goed vanaf zijn gekomen..
Uiteindelijk is de MINI maar een materieel ding, dat vervangen kan worden, een mensenleven is dat niet...
Veel beterschap toegewenst, en misschien komt er nog wel eens een MINI, wanneer de tijd er rijp voor is...
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Oz-i
MINI Freak

Berichtdoor Oz-i » Vr Dec 01, 2006 14:09

Dat klinkt niet goed Smetje :( Gelukkig is de schade bij de inzittenden beperkt gebleven. Als je het zo hoort, had het heel anders af kunnen lopen. De MINI blijkt dan gelukkig toch een hele stevige en veilige auto. (Kan daar zelf uit ervaring over mee praten :cry: ).

Terug naar “Problemen en fouten”