ik wou op een kruispunt links afslaan om de overpoort in gent in te slaan en zag in de tegengestelde richting een wagen afkomen die nog ver af was, dacht op diene moment van heb nog tijd genoeg om over te steken dus dat doe ik dan ook.
tijdens het afslaan zie ik dat de wagen zeer vlug nadert en ik het mss niet zou halen.
men mag daar 50 rijden en vermoed dat hij er serieus over zat dus met gevolg dat ik geraakt word op mijn rechter achterwiel...
na 5 keer rond mijn as gedraaid te zijn en 15m verder tot stilstand te komen beseft men niet direct wat er gebeurd is.
passagier op mijn achterbank ligt bewusteloos voor tien min en moet zeggen dat ik redelijk in paniek sloeg. na ongeveer 10min 2 brandweerwagens een ambulance en 2 flikken toegekomen, ondertussen mijne maat tot bewustzijn gekomen.
gevolg: mijne maat zware hersenschudding en rechterkant volledig gekneusd,
ik een lichte hersenschudding en mijn vriendin een gekneusde knie.
aan de mini is er 7500 euro kosten en aangezien ik geen omnium heb wegens te duur op mijn leeftijd en ik wellicht in fout ben als men naar de letter van de wet kijkt mag ik afscheid nemen van de mini en nog wat eurotjes ontvangen voor het wrak om de lopende lening effen te zetten.
het was een mooie tijd met de mini en mag nu op zoek naar een wrak van een auto ofwel een leasing nemen op mijn werk, zo een saaie volvo v50