Tom schreef:Ben ik nu cheapass dat ik zeg dat dat overdreven is 225€ voor dat gevalletje ? Of moet ik dat maar aanvaarden ? (Weet dat je bmw betaalt ma toch)
Geloof het of niet, maar die 225 valt nog mee... Ik heb deze winter een 500 euro betaald voor wat gepiep en gekraak (A-pillar linksvoor, C-pillar rechtsachter en zetels) en enkel die A-pillar was daarvoor opgelost. Toen ik achteraf ging voor een testrit om de overgebleven geluiden te beluisteren en de factuur te bespreken werd het allemaal afgedaan als normaal, omdat de Mini zo hard afgeveerd is... Dat konden ze misschien ook besluiten voor ze die 10 nutteloze werkuren factureerden. Maar goed, mij er dan maar bij neergelegd en betaald.
Achteraf geprobeerd om zelf eens naar de oorzaak van de geluiden te zoeken. Vooral dat aan de C-pillar is zeer vervelend. Sla mijn "Mini Cooper Service Manual" open om te kijken hoe je best de trim panels daar verwijderd en ik lees: "C-pillar trim is destroyed when removed. Be sure to have a new trim on hand before attempting to remove."
Mailtje naar de BMW-mannen met de vraag hoe zij die C-pillar trim verwijderd hebben zonder hem te beschadigen (want die heeft nooit op een factuur gestaan, geen van beide keren dat de Mini daarvoor is binnen geweest). Nuja, als je er 10 uur voor uittrekt moet dat misschien wel lukken

Krijg ik droogweg volgende antwoord:
Beste,
Wij betreuren het ganse verloop, ondanks uw en onze inspanningen lukt het niet om alle bijgeluiden volledig weg te werken.
Toch bedankt voor het vertrouwen,
mvg,
Dan maar opgegeven... En ik denk dat ik voortaan weer bij mijn ouwe getrouwe kleine zelfstandige garagist ga. Bij Daeninck behandelden ze mij als kleine tweedehands Mini rijder al meteen als een stuk vuil. En de nieuwe grote superdeluxe en prachtige Verstraeten geeft toch ook niet meer de service van het kleine Dekkers van vroeger... Jammer maar helaas.
Om samen te vatten: Veel succes!! Maar ik vrees dat het uit eigen zak zal te betalen zijn
Geluiden zijn trouwens om een of andere vreemde reden altijd minder hoorbaar als er een BMW-mechanieker achter het stuur zit

Misschien moeten we gewoon allemaal die opleiding gaan volgen

edit:
Door dit hier te lezen en er op te reageren loop ik weer ambetant over mijn eigen rammelproblemen
Dangixxer schreef:En als ze ni willen toegeven zou ik ne klachtenbrief schrijven naar Mini Belgium.
Daar al een paar keer aan gedacht. Ga het nu ook effectief eens doen. Al is het intussen een paar maand geleden... Helpt het niet meer voor mijn geval, misschien haalt het iets uit voor de toekomst... Iemand een idee waar je die klachtenbrief naartoe moet sturen. Op mini.be vind je niet direct contact-info.