mini cabrio voor huwelijk 2008

Zoek je iets specifieks?
sandra
MINI2 - Newbie

mini cabrio voor huwelijk 2008

Berichtdoor sandra » Zo Mei 27, 2007 10:11

Na heel wat opzoekingswerk (voor het huren van een "ceremonie -" wagen) op het internet zijn we uiteindelijk bij jullie terechtgekomen.
Volgend jaar is het namelijk zover, mijn vriend en ik zetten de grote stap. We trouwen op 5 juli 2008. Inderdaad hebben we nog eventjes de tijd om alles te regelen, maar aangezien de zoektocht naar onze 'ideale bruidswagen' niet zo eenvoudig is, zijn we er vroeg bij.
De new mini cabrio pepper white is voor ons beiden onze droomauto (indien we deze niet vinden gaan we voor zwart of grijs). Graag hadden we op deze speciale dag er een namiddagje zelf mee gereden (indien mogelijk). Het spreekt voor zich dat hiertegenover een vergoeding staat.
We zouden de auto een halve dag nodig hebben, vanaf 12u tot aan de feestzaal.
Wij zijn afkomstig van Zwalm (Oost - Vlaanderen).

Hopelijk kan iemand ons helpen.

Met vriendelijke groeten,
Sandra De Meyer ~ Wouter Matthys
mailen kan naar sandrademeyer@hotmail.com

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Mei 27, 2007 10:20

Ik vrees dat je dat niet gaat vinden, denk dat niemand zijn MINI zal afstaan. Wel dat je een MINI en eigenaar te samen kunt vinden om jullie te vervoeren.

sandra
MINI2 - Newbie

Berichtdoor sandra » Zo Mei 27, 2007 10:53

Het is onze grote droom om er zelf mee te rijden, maar we begrijpen natuurlijk dat het niet evident zal zijn om iemand te vinden die daartoe bereid is ... daarom dat we er hebben bij geschreven "INDIEN MOGELIJK".

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Mei 27, 2007 11:18

Er zijn wel een paar firma's die een MINI cabrio verhuren. O.a. in Gent zit er zo een firma. Ergens op dit forum is daar al over gesproken, maar weet niet meer juist waar. Als ik het terugvind zal ik het hier posten, of gebruik eventueel de zoekfunctie bovenaan eens.
Zoals Eriks al schreef zal het moeilijk zijn om hier op het forum iemand te vinden die zijn MINI (cabrio), zelfs tegen vergoeding, zal afstaan voor een namiddag. Op dit forum zitten namelijk allemaal MINI freaks, en voor hun is dat zowat hetzelfde als vragen om hun partner eens voor een namiddagje uit te lenen :wink: . Wat eventueel wel kan lukken is een MINI met zijn driver vragen, maar hou er dan rekening mee dat achterin de cabrio slechts zéér weinig plaats is om 2 personen te zetten, zeker bij minder goed weer en een grotere bestuurder. Bij mijn weten zit er hier op het forum ook (nog) niemand met een PW cabrio of een DS cabrio, een zwarte wel.
Alleszins veel succes met jullie zoektocht en jullie trouw!!

katjan
MINI Fan

Berichtdoor katjan » Zo Mei 27, 2007 18:37

varavital schreef: Wat eventueel wel kan lukken is een MINI met zijn driver vragen, maar hou er dan rekening mee dat achterin de cabrio slechts zéér weinig plaats is om 2 personen te zetten, zeker bij minder goed weer en een grotere bestuurder. Bij mijn weten zit er hier op het forum ook (nog) niemand met een PW cabrio of een DS cabrio, een zwarte wel.
Alleszins veel succes met jullie zoektocht en jullie trouw!!

Vorige week nog een huwelijk gereden met onze zwarte cabrio. In onze wagen moest een koppel waarvan de man een goeie 1.90 m groot was. En geloof het of niet, Katrien heeft haar zetel zelfs niet naar voor moeten schuiven. Dus t'is echt wel te doen, zelfs met kap toe.
Maar zoals varavital zegt : uitlenen : neen, dank u :roll:

Toch veel succes gewenst met de zoektocht !

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Mei 27, 2007 22:07

varavital schreef: Op dit forum zitten namelijk allemaal MINI freaks, en voor hun is dat zowat hetzelfde als vragen om hun partner eens voor een namiddagje uit te lenen :wink: .

Dat zou misschien nog wel lukken :P :grin: maar de MINI no way :wink: :)

ewald
MINI2 - Newbie

Berichtdoor ewald » Vr Mei 23, 2008 21:01

ik wou dat ik u helpen kon, geen cabrio ter beschikking. Zou er ook wel één willen voor onzen trouw
alvast veel succes

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Mei 23, 2008 21:57

Ewald,

Je zit wel altijd te reageren op berichtjes van meer dan een jaar oud. Indien dit niet echt nodig is kan je dit beter laten om te vermijden dat al die oude berichten terug naar boven gehaald worden. Reageer dus enkel op oudere berichten als het echt nodig is aub.

Terug naar “Gezocht”