Na heel wat opzoekingswerk (voor het huren van een "ceremonie -" wagen) op het internet zijn we uiteindelijk bij jullie terechtgekomen.
Volgend jaar is het namelijk zover, mijn vriend en ik zetten de grote stap. We trouwen op 5 juli 2008. Inderdaad hebben we nog eventjes de tijd om alles te regelen, maar aangezien de zoektocht naar onze 'ideale bruidswagen' niet zo eenvoudig is, zijn we er vroeg bij.
De new mini cabrio pepper white is voor ons beiden onze droomauto (indien we deze niet vinden gaan we voor zwart of grijs). Graag hadden we op deze speciale dag er een namiddagje zelf mee gereden (indien mogelijk). Het spreekt voor zich dat hiertegenover een vergoeding staat.
We zouden de auto een halve dag nodig hebben, vanaf 12u tot aan de feestzaal.
Wij zijn afkomstig van Zwalm (Oost - Vlaanderen).
Hopelijk kan iemand ons helpen.
Met vriendelijke groeten,
Sandra De Meyer ~ Wouter Matthys
mailen kan naar sandrademeyer@hotmail.com
mini cabrio voor huwelijk 2008
Er zijn wel een paar firma's die een MINI cabrio verhuren. O.a. in Gent zit er zo een firma. Ergens op dit forum is daar al over gesproken, maar weet niet meer juist waar. Als ik het terugvind zal ik het hier posten, of gebruik eventueel de zoekfunctie bovenaan eens.
Zoals Eriks al schreef zal het moeilijk zijn om hier op het forum iemand te vinden die zijn MINI (cabrio), zelfs tegen vergoeding, zal afstaan voor een namiddag. Op dit forum zitten namelijk allemaal MINI freaks, en voor hun is dat zowat hetzelfde als vragen om hun partner eens voor een namiddagje uit te lenen
. Wat eventueel wel kan lukken is een MINI met zijn driver vragen, maar hou er dan rekening mee dat achterin de cabrio slechts zéér weinig plaats is om 2 personen te zetten, zeker bij minder goed weer en een grotere bestuurder. Bij mijn weten zit er hier op het forum ook (nog) niemand met een PW cabrio of een DS cabrio, een zwarte wel.
Alleszins veel succes met jullie zoektocht en jullie trouw!!
Zoals Eriks al schreef zal het moeilijk zijn om hier op het forum iemand te vinden die zijn MINI (cabrio), zelfs tegen vergoeding, zal afstaan voor een namiddag. Op dit forum zitten namelijk allemaal MINI freaks, en voor hun is dat zowat hetzelfde als vragen om hun partner eens voor een namiddagje uit te lenen

varavital schreef: Wat eventueel wel kan lukken is een MINI met zijn driver vragen, maar hou er dan rekening mee dat achterin de cabrio slechts zéér weinig plaats is om 2 personen te zetten, zeker bij minder goed weer en een grotere bestuurder. Bij mijn weten zit er hier op het forum ook (nog) niemand met een PW cabrio of een DS cabrio, een zwarte wel.
Vorige week nog een huwelijk gereden met onze zwarte cabrio. In onze wagen moest een koppel waarvan de man een goeie 1.90 m groot was. En geloof het of niet, Katrien heeft haar zetel zelfs niet naar voor moeten schuiven. Dus t'is echt wel te doen, zelfs met kap toe.
Maar zoals varavital zegt : uitlenen : neen, dank u

Toch veel succes gewenst met de zoektocht !