Morty schreef:Maar hij ziet er netjes uit.. zal hem seffens wel in real life bewonderen
en wij moeten nog een ganse week wachten...

sscooper schreef:vandaag men mini een klein onderhoud gegeven (alè kdoe dit elke 10 000 km zene)![]()
... en ineens men boite een beetje gesoinjeerd met men boitolie laten vervangen en het product Nulon g70 bij de boite te doen!!
![]()
![]()
echt een waanzinnig product!! wat een wereld van verschil tegenover ervoor!! hij schakelt nu nog veel zachter en beter en glijd echt goe in elke versnelling.... ( na al die verhalen van die midlandboites hou ik mn hart vast) ma ik heb nu 74000 km en nog ni echt veel last gehad met mn boite ,maar vond het wel de moeite om ze goe te verzorgen en dit product bij mn boite te doen!!![]()
echt een aanrader voor mensen met een midlandboite...
dj ulyss schreef:sscooper schreef:vandaag men mini een klein onderhoud gegeven (alè kdoe dit elke 10 000 km zene)![]()
... en ineens men boite een beetje gesoinjeerd met men boitolie laten vervangen en het product Nulon g70 bij de boite te doen!!
![]()
![]()
echt een waanzinnig product!! wat een wereld van verschil tegenover ervoor!! hij schakelt nu nog veel zachter en beter en glijd echt goe in elke versnelling.... ( na al die verhalen van die midlandboites hou ik mn hart vast) ma ik heb nu 74000 km en nog ni echt veel last gehad met mn boite ,maar vond het wel de moeite om ze goe te verzorgen en dit product bij mn boite te doen!!![]()
echt een aanrader voor mensen met een midlandboite...
ik zal is afkomen met de mijnen dan kunnen we samen de mijne doen
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten