Openingsrit MINIACS seizoen 30/03 (MO)

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
CAminiCO
MINI Fan

Berichtdoor CAminiCO » Zo Mar 30, 2008 21:37

Ondanks wat minder weer toch weer een leuke Miniacs-rit gehad. Bedankt aan de organisatie :wink: , bedankt aan de mederijders! :wink:
Ondertussen de Mini al verlost van modder en vuil, het was nodig.

isibelle
MINI Freak

Berichtdoor isibelle » Zo Mar 30, 2008 22:02

hoi hoi !!!

allemaal bedankt voor de zalige rit :grin: !!!!! eerste rit die ik meereed en was geweldig ! en idd, ik ben met de mooiste prijs gaan lopen en ik ben er fier op :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn mamie (de dame in de blackeyepurple die trouwens Kris heeft) bedankt iedereen voor de complimentjes, ze voelt haareigen gevleid((en stiekem ook doodmoe :P ) !! en ja, 'k ben er fier op ze, me een one dieseltje zomaar al die cooper S-kes volgen :wink: !

hopelijk binne x-aantal maanden ik ook eh :grin: !!!

kleinen_joris
MINI-aholic

Berichtdoor kleinen_joris » Zo Mar 30, 2008 22:04

isibelle schreef:hoi hoi !!!

allemaal bedankt voor de zalige rit :grin: !!!!! eerste rit die ik meereed en was geweldig ! en idd, ik ben met de mooiste prijs gaan lopen en ik ben er fier op :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn mamie (de dame in de blackeyepurple die trouwens Kris heeft) bedankt iedereen voor de complimentjes, ze voelt haareigen gevleid((en stiekem ook doodmoe :P ) !! en ja, 'k ben er fier op ze, me een one dieseltje zomaar al die cooper S-kes volgen :wink: !

hopelijk binne x-aantal maanden ik ook eh :grin: !!!

Ik ben ook moe hoor ( zal waarschijnlijk aan het feit liggen dat ik maar 3 uur had geslapen :D ).
Alee, binnenkort mag jij de straten onveilig maken ofwat :grin: ??

isibelle
MINI Freak

Berichtdoor isibelle » Zo Mar 30, 2008 22:06

jaja, 'k mag da nu al, maar das me de L en das nie echt zo fijn omda al die johnnykes dan in uw gat zitte te duwe :grin: !!! ma me zo'n mama en papa zal mijne rijstijl wel navenant zjn zeker? alee, da hoop ik toch :twisted: !

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Mar 30, 2008 22:21

Organisatie bedankt om er terug de tijd erin te stoppen. Het was een mooie rit met in het tussenstuk wel echte heerlijke MINI baantjes, bij een zonnig droog weertje zou het nog zaliger baantjes zijn daar !
Dus terug kunnen genieten van een gezellige MINI zondag mede dankzij de gezellige compagnie.
Dat ons Betty de schiftingsvraag juist had, blijft mij nog steeds een vraagteken #-o, in elk geval zal ik van het gekregen Waterloo biertje genieten. Zal aan jullie denken :P

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Mar 30, 2008 22:47

bedankt voor de leuke rit aan de organisatie.. ondanks het mindere weer was het toch weer zeer veel mini fun op de baantjes!!! mini nog eens goe kunne laten gaan en terug oude bekenden en paar nieuwe gezichten gezien!! bravo aan de winnaars...
:wink:

was een leuk dagje nogeens.... Mn mini staat al terug te blinken in zn vel want was ni echt aanzien zoveel zand erop en onder . :P :D

Jeroen
MINI Fan

Berichtdoor Jeroen » Ma Mar 31, 2008 0:04

Het was de eerste MINIACS-rit dit jaar voor mij maar het was echt leuk om met iedereen weer de baantjes lekker onveilig te kunnen maken :D
Ook vanwege mij een dikke proficiat aan de organisatie voor de mooie en plezante rit, van het weer hebben we ons niet te veel aangetrokken. Ook proficiat aan de winnaars van de rit en zeker voor de schiftingsvraag :wink: !
Daarnaast weer veel mensen (beter) leren kennen dus kortom, twas weer iets om te herinneren!

@Joris:

kleinen_joris schreef:Proficiat aan mezelf en aan de 2 andere coopers die erin geslaagd zijn laatstes toe te komen in Waterloo 8) .

We zijn der uiteindelijk toch geraakt dus daar mogen we idd trots op zijn, al wast wel met helpend handje van de technologie :P

GEMINI
MINI-aholic

Berichtdoor GEMINI » Ma Mar 31, 2008 7:33

Was weer een gezellig samenzijn, heb weer goed gelachen :grin: :D , spijtig van het weer, maar ja dat is België zeker,....

Dank aan Danny en Chris om voorop te rijden en aan clubmanneke om de 'foutjes' te verbeteren :grin:
Dank aan organisatie!
Proficiat aan de winnaars!

En Wimpie sorry voor de uitgelaten Waal die U aan het eindpunt verwelkomde :grin: :D

Op naar de volgende....

Wimpie007
MINI-aholic

Berichtdoor Wimpie007 » Ma Mar 31, 2008 7:56

@GEMINI,
Da's niet erg, Chantal zegt dat hij een bril nodig had, en als Chantal hem verwelkomt in het frans,...

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Mar 31, 2008 9:01

isibelle schreef:jaja, 'k mag da nu al, maar das me de L en das nie echt zo fijn omda al die johnnykes dan in uw gat zitte te duwe :grin: !!! ma me zo'n mama en papa zal mijne rijstijl wel navenant zjn zeker? alee, da hoop ik toch :twisted: !

Ik vond de uitdrukking van uw moeder op het marktplein in Galmaarden ronduit schitterend.
En lukt het zo'n beetje?....oh ja natuurlijk! Gewoon volgen en gas geven hé :grin: :grin:

Nogmaals proficiat voor de prijs en have fun with it...
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Ma Mar 31, 2008 10:21

het was idd een heel leuke rit, beetje moeite gehad met paar instinkertjes in het bolleke-pijlke, maar we waren nog net op tijd binnen (meer moet dat niet zijn). Beejte jammer van het weer, maar we hebben toch met het dak opengereden.
Een dikke proficiat aan de winnaars en ook aan de organisatie om hun tijd hierin te steken.

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Mar 31, 2008 12:52

Alles is eigenlijk al gezegd, dan maar nog eens herhalen hé ! :grin: Bedankt aan de organisatie, mooie baantjes, leuk gezelschap, leuke nieuwe leden kunnen ontmoeten,...
Kon niet beter ! :grin:

freakymini
MINI-aholic

Berichtdoor freakymini » Ma Mar 31, 2008 18:32

Ja ook vanwege ons super toffe dag gehad :grin:

Danneke
MINI Fan

Berichtdoor Danneke » Ma Mar 31, 2008 19:42

ook van mij en mijn goeie co piloten :grin:

bedankt aan iedereen voor deze erg leuke eerste rit :grin: :grin: :grin: :grin:

groetjes van mij 8)
en mijn drie helpers :D :D :D

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Mar 31, 2008 19:52

leuke rit...in weeral minder leuke weersomstandigheden, maar ja die kunt ge spijtig genoeg nog altijd niet "sturen " hé 8) :cry:
thnx aan de organisatie !!

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Ma Mar 31, 2008 20:47

Kort en bondig: SUPER RIT en VUIL :grin:

Ondertussen al terug gewassen, wachtend op de volgende regenbui... :?

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Mar 31, 2008 20:54

Tja het had beter vandaag zondag geweest, alhoewel ik vermoed dat de MINI even vuil zou geweest zijn :)

Ben bezig aan de enkele foto's die ik heb genomen, weldra online
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Ma Mar 31, 2008 20:58

Heb hier hetzelfde gedacht, zaterdag zonneke, vandaag zonneke, maar .... het was gisteren toch ne leuke dag zunne. :D

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Ma Mar 31, 2008 22:14

laten we hopen voor de fotosssie ..... [-o< .....

MINI-SB
MINI2 - Newbie

Berichtdoor MINI-SB » Di Apr 01, 2008 0:50

Stafke schreef:laten we hopen voor de fotosssie ..... [-o< .....

Indeed :o Laten we allemaal een kaarsje aansteken en bidden voor goed weer op de photoshoot, dan komt alles inorde :grin: (hopelijk) \:D/

En over de openingsrit, die was weer helemaal geslaagd! :grin:
Net zoals de weergoden, die slaagden er (weeral) in, ons te verwennen met regenweer :roll:
Ook bedankt aan de organisatoren! Voor al het werk en de tijd enzo hé , en natuurlijk voor het creëren van deze mooie rit :grin:

Terug naar “Berichten Van Meetings”