Ondertussen de Mini al verlost van modder en vuil, het was nodig.
Openingsrit MINIACS seizoen 30/03 (MO)
hoi hoi !!!
allemaal bedankt voor de zalige rit
!!!!! eerste rit die ik meereed en was geweldig ! en idd, ik ben met de mooiste prijs gaan lopen en ik ben er fier op
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn mamie (de dame in de blackeyepurple die trouwens Kris heeft) bedankt iedereen voor de complimentjes, ze voelt haareigen gevleid((en stiekem ook doodmoe
) !! en ja, 'k ben er fier op ze, me een one dieseltje zomaar al die cooper S-kes volgen
!
hopelijk binne x-aantal maanden ik ook eh
!!!
allemaal bedankt voor de zalige rit
Mijn mamie (de dame in de blackeyepurple die trouwens Kris heeft) bedankt iedereen voor de complimentjes, ze voelt haareigen gevleid((en stiekem ook doodmoe
hopelijk binne x-aantal maanden ik ook eh
- kleinen_joris
- MINI-aholic
isibelle schreef:hoi hoi !!!
allemaal bedankt voor de zalige rit!!!!! eerste rit die ik meereed en was geweldig ! en idd, ik ben met de mooiste prijs gaan lopen en ik ben er fier op
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn mamie (de dame in de blackeyepurple die trouwens Kris heeft) bedankt iedereen voor de complimentjes, ze voelt haareigen gevleid((en stiekem ook doodmoe) !! en ja, 'k ben er fier op ze, me een one dieseltje zomaar al die cooper S-kes volgen
!
hopelijk binne x-aantal maanden ik ook eh!!!
Ik ben ook moe hoor ( zal waarschijnlijk aan het feit liggen dat ik maar 3 uur had geslapen
Alee, binnenkort mag jij de straten onveilig maken ofwat
Organisatie bedankt om er terug de tijd erin te stoppen. Het was een mooie rit met in het tussenstuk wel echte heerlijke MINI baantjes, bij een zonnig droog weertje zou het nog zaliger baantjes zijn daar !
Dus terug kunnen genieten van een gezellige MINI zondag mede dankzij de gezellige compagnie.
Dat ons Betty de schiftingsvraag juist had, blijft mij nog steeds een vraagteken
, in elk geval zal ik van het gekregen Waterloo biertje genieten. Zal aan jullie denken 
Dus terug kunnen genieten van een gezellige MINI zondag mede dankzij de gezellige compagnie.
Dat ons Betty de schiftingsvraag juist had, blijft mij nog steeds een vraagteken
, in elk geval zal ik van het gekregen Waterloo biertje genieten. Zal aan jullie denken bedankt voor de leuke rit aan de organisatie.. ondanks het mindere weer was het toch weer zeer veel mini fun op de baantjes!!! mini nog eens goe kunne laten gaan en terug oude bekenden en paar nieuwe gezichten gezien!! bravo aan de winnaars...
was een leuk dagje nogeens.... Mn mini staat al terug te blinken in zn vel want was ni echt aanzien zoveel zand erop en onder .

was een leuk dagje nogeens.... Mn mini staat al terug te blinken in zn vel want was ni echt aanzien zoveel zand erop en onder .
Het was de eerste MINIACS-rit dit jaar voor mij maar het was echt leuk om met iedereen weer de baantjes lekker onveilig te kunnen maken
Ook vanwege mij een dikke proficiat aan de organisatie voor de mooie en plezante rit, van het weer hebben we ons niet te veel aangetrokken. Ook proficiat aan de winnaars van de rit en zeker voor de schiftingsvraag
!
Daarnaast weer veel mensen (beter) leren kennen dus kortom, twas weer iets om te herinneren!
@Joris:
We zijn der uiteindelijk toch geraakt dus daar mogen we idd trots op zijn, al wast wel met helpend handje van de technologie
Ook vanwege mij een dikke proficiat aan de organisatie voor de mooie en plezante rit, van het weer hebben we ons niet te veel aangetrokken. Ook proficiat aan de winnaars van de rit en zeker voor de schiftingsvraag
Daarnaast weer veel mensen (beter) leren kennen dus kortom, twas weer iets om te herinneren!
@Joris:
kleinen_joris schreef:Proficiat aan mezelf en aan de 2 andere coopers die erin geslaagd zijn laatstes toe te komen in Waterloo.
We zijn der uiteindelijk toch geraakt dus daar mogen we idd trots op zijn, al wast wel met helpend handje van de technologie
Was weer een gezellig samenzijn, heb weer goed gelachen
, spijtig van het weer, maar ja dat is België zeker,....
Dank aan Danny en Chris om voorop te rijden en aan clubmanneke om de 'foutjes' te verbeteren
Dank aan organisatie!
Proficiat aan de winnaars!
En Wimpie sorry voor de uitgelaten Waal die U aan het eindpunt verwelkomde
Op naar de volgende....
Dank aan Danny en Chris om voorop te rijden en aan clubmanneke om de 'foutjes' te verbeteren
Dank aan organisatie!
Proficiat aan de winnaars!
En Wimpie sorry voor de uitgelaten Waal die U aan het eindpunt verwelkomde
Op naar de volgende....
isibelle schreef:jaja, 'k mag da nu al, maar das me de L en das nie echt zo fijn omda al die johnnykes dan in uw gat zitte te duwe!!! ma me zo'n mama en papa zal mijne rijstijl wel navenant zjn zeker? alee, da hoop ik toch
!
Ik vond de uitdrukking van uw moeder op het marktplein in Galmaarden ronduit schitterend.
En lukt het zo'n beetje?....oh ja natuurlijk! Gewoon volgen en gas geven hé
Nogmaals proficiat voor de prijs en have fun with it...
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
het was idd een heel leuke rit, beetje moeite gehad met paar instinkertjes in het bolleke-pijlke, maar we waren nog net op tijd binnen (meer moet dat niet zijn). Beejte jammer van het weer, maar we hebben toch met het dak opengereden.
Een dikke proficiat aan de winnaars en ook aan de organisatie om hun tijd hierin te steken.
Een dikke proficiat aan de winnaars en ook aan de organisatie om hun tijd hierin te steken.
- freakymini
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
- MINI-SB
- MINI2 - Newbie
Stafke schreef:laten we hopen voor de fotosssie ..........
Indeed
En over de openingsrit, die was weer helemaal geslaagd!
Net zoals de weergoden, die slaagden er (weeral) in, ons te verwennen met regenweer
Ook bedankt aan de organisatoren! Voor al het werk en de tijd enzo hé , en natuurlijk voor het creëren van deze mooie rit
Terug naar “Berichten Van Meetings”