Thumper S (1320mini) 262,4 pk pg 75

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Di Jun 17, 2008 0:39

Ben dan precies ni zo'n kenner... heb rev'it moeten gaan googlen en kwam uit op moto-kleding? :?: :)

Dat plakbandje ziet er goed uit, subtiele mod (had 't enkele weken geleden irl zelfs niet meteen opgemerkt)
Zal wel blijven hangen, is namelijk niet zo van die isoleer-tape :)

Eind deze maand / begin volgende zal er nog een stukje chroom weg zijn gok ik :) weer een stapje dichter naar chroom-loos :grin:

Die auterra lijkt me wel nice, als je er iets van kent, wat hier bij mij het geval niet is, maar ik blijf bijleren ;)

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Di Jun 17, 2008 0:56

ziet er in real live natuurlijk nog beter uit die anti chroom strip :-) had het toen ook ni direct opgemerkt... :D

wel handig apparaatje heb je daar eh... duur speelgoedje :P 8)

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Di Jun 17, 2008 12:06

Xefke schreef:Dat plakbandje ziet er goed uit, subtiele mod (had 't enkele weken geleden irl zelfs niet meteen opgemerkt)

sscooper schreef:ziet er in real live natuurlijk nog beter uit die anti chroom strip :) had het toen ook ni direct opgemerkt... :D

jaja...de Freek...is de freak als het op onopvallende detailkes aankomt... 8)
tenminste als we zijn Bastuck-kanon buiten beschouwing laten :lol:

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Vr Jul 04, 2008 23:37

minibandit schreef:
Xefke schreef:Dat plakbandje ziet er goed uit, subtiele mod (had 't enkele weken geleden irl zelfs niet meteen opgemerkt)

sscooper schreef:ziet er in real live natuurlijk nog beter uit die anti chroom strip :) had het toen ook ni direct opgemerkt... :D

Optisch heel subtiel en gedetailleerd, accoustisch... das wat minder subtiel :wink:

Kleine sneak peak :grin: :oops:
Afbeelding

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Za Jul 05, 2008 8:10

Xefke schreef:
minibandit schreef:

Optisch heel subtiel en gedetailleerd, accoustisch... das wat minder subtiel :wink:

Kleine sneak peak :grin: :oops:
Afbeelding

grapjas :D :wink:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Jul 06, 2008 1:30

heb ze al in real live kunne zien en kunnen voorgehouden zien.. 1 woord !! SUPPER COOL 8)

RUSOR
MINI-aholic

Berichtdoor RUSOR » Ma Jul 07, 2008 18:26

Dangixxer schreef:Eens even updaten.

Nieuw stickerke onder de motorkap.
De echte kenners weten waarvoor deze sticker staat, maar vond het wel passen bij mijn MINI'ke

Afbeelding

Fijne sticker hoor... doe je dat ook aan in je auto 8) Volgende keer wil ik die deur open zien gaan in de bocht en die kneeslider tegen de grond :wink:

GRTS Danny

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Jul 07, 2008 19:40

RUSOR schreef:
Dangixxer schreef:Eens even updaten.

Nieuw stickerke onder de motorkap.
De echte kenners weten waarvoor deze sticker staat, maar vond het wel passen bij mijn MINI'ke

Afbeelding

Fijne sticker hoor... doe je dat ook aan in je auto 8) Volgende keer wil ik die deur open zien gaan in de bocht en die kneeslider tegen de grond :wink:

GRTS Danny

LOOOOOOL
ja van u haddek ook wel verwacht daje ging weten waarover het ging :wink:
en die kneeslider.....misschien is uw methode wel eentje om ze eindelijk eens te "gebruiken" :oops: :wink:

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Ma Jul 07, 2008 20:35

Zijn 't er met magnesium staafkes :shock: ,.... moet schoon zicht zijn, lol, ne Mini met de deur open in de bocht en vonkskes ,.....

Schrok me lang geleden bijna een ongeluk als ik op't circuit zo 'n vonkmachien voor me had,... ben 'r de volgende bocht maar direkt over gegaan,....

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Di Jul 15, 2008 13:12

Gisteren was het dan zo ver....De keuring!
Hier en daar op voorhand toch al wel enkele "aanpassingskes" gedaan om toch nog enigszins een kan te maken, maar den Bastuck bleef eronder. Het was ne gok maar met mijn E-keuring in de hand leek het mij wel het proberen waard. Ik had mij al op voorhand voorgenomen om op de keuring zelfs mijn gaspedaal ni aan te raken. Kwestie van zo weinig mogelijk de aandacht te trekken :wink: Maar alleen al bij het aanschuiven was er al één van die mannen die mij in het oog had :oops: En met een trillend linkervoetje is het ni makkelijk rijden op koppeling alleen :grin:

Ik had het geluk dat de mens die mij controleerde ne jonge sympathieke en heel voorzichtige kerel was. Hij zag natuurlijk direct dat mijnen uitlaat ni standaard was...Direct alle mogelijke papieren boven gehaald. En daar gingen wa dan. Remmentest, ophangingstest,...allemaal zonder verpinken. Mijn Xenons ook goed, maar daar informeerde hij toch wel effe of er een sproeisysteem op zat. Niet dat hij het getest heeft.
En dan de put. Ik hield mijn hart al vast. Ja dien uitlaat kreeg natuurlijk alle aandacht. Ze hebben der toch gemakkelijk 10 min mee bezig geweest. Papieren, kijken, checken, voelen, nog eens bezien....maar zonder er commentaar op te geven. "ok mijnheer, nu nog uw uitlijning...." Was ook allemaal ok....
Dan maar betalen he. En jawel!!! Een groen kaart en pas opnieuw keuren tegen aug 2010! Ik kon die madam daar al bekan een bees geven. Op alle certificaten nog wa stempelkes en 86.5 euro ophoesten. Maar eigenlijk kon mij da geen bal schelen.

Thuis die papieren nog eens bekeken. ... :roll:
Is toch precies allemaal wat natte vinger werk bij die keuring zenne
Ik heb betaald voor: ophanging, uitlaat, luchtfilter, zetels (ja Krist'l, die papieren werken dus :wink: ), voorbumper. Tot hiertoe ok! Maar den achterbumper is blijkbaar wel standaard voor hen.... :D :wink: En dan ook nog dak-en raampspoiler (what the f*ck is ne raamspoiler trouwens) die er bij nen S standaard op zit....Daar betaal ik voor iets wa ni zou gemoeten hebben, maar ja. Voor de mensen die met hun S'ke nog voor den eerste keer moeten gaan, u weze gewaarschuwd!

Gisteren namiddag dan al maar begonnen aan de ombouw en effe wel een mindere vaststelling gedaan. Motorsteun zo lek als een zeef :cry: Een gekend probleem bij de faceliften en nu zit ik er ook mee. Ik kan mij ni van de overtuiging ontdoen, dat het misgegaan is tijdens de controle van de ophanging. (want zondag niks van gezien)
Al een nieuwe ondertussen besteld bij de garage en die zegt dat het allemaal niet zo heel duur is. We zien wel

Op naar de volgende aanpassingen nu ik effe gerust gelaten ga worden door al die keuringperikelen :grin:

LANG LEVE BASTUCK! :D :D :D
Laatst gewijzigd door Dangixxer op Di Jul 15, 2008 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Di Jul 15, 2008 14:12

ongeveer dezelfde opmerkingen dan ik de 1e maal, buiten de zetels en de raamspoiler.

raamspoiler?
Zouden ze daar uw orciari's niet mee bedoelen? kwestie om het wat interessanter te laten klinken.

Al bij al ... very nice en well done.
Gij moogt weeral gerust slapen zie.. (buiten de steun natuurlijk)

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Di Jul 15, 2008 16:00

Spijtig om te horen, gelukkig is het te repareren hé. Hoop dat 't niet té veel gaat kosten en dat 't snel terug in orde is.

Enneuh, toch weer een puntje bij voor Bastuck hier bij mij :) dat ie door de keuring komt.
Vraag me alleen eens af hoe zo'n Bastuck klinkt met 2 potten...

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Di Jul 15, 2008 17:33

Xefke schreef:Spijtig om te horen, gelukkig is het te repareren hé. Hoop dat 't niet té veel gaat kosten en dat 't snel terug in orde is.

Enneuh, toch weer een puntje bij voor Bastuck hier bij mij :) dat ie door de keuring komt.
Vraag me alleen eens af hoe zo'n Bastuck klinkt met 2 potten...

gewoon proberen zou ik zo zeggen :wink:
en hoe die klinkt....goei vraag! zeker stiller dan de mijne
is altijd een gokske he

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Di Jul 15, 2008 17:38

Lol jah... "proberen"... maar kmoet er dan wel 800 euro voor neertellen, dan wil ik wel vrij zeker zijn ;)
Vraag me wel af of de bastuck 2 pot wel luider zal zijn dan de stock uitlaat? Want die van bastuck gaat dan toch ook van pot A naar pot B naar buiten, terwijl de Milltek en de JCW gewoon gesplitst worden en de uitlaatgassen door pot A of door pot B gaan.
Het geluid van de milltek lijkt me ook iets dieper dan die van de Bastuck... maar ik heb natuurlijk nooit een bastuck met 2 potten gehoord hé... twijfel... twijfel... :)

jbcola
MINI Master

Berichtdoor jbcola » Di Jul 15, 2008 18:10

Voor 1 pot gaan Xefke!! Bastuck all the way :twisted:

Ferme machien Freek, knappe details!
Laat ons hopen dat je die Cusco aan een deftige prijs kan bemachtigen hé :wink:

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Di Jul 15, 2008 18:32

jbcola schreef:Voor 1 pot gaan Xefke!! Bastuck all the way :twisted:

1 pot is net iets te luid voor mij :) :)
Maar wat ik ergens op youtube zag was nen bastuk met 1 pot gecombineerd met de eerste demper van de standaard S uitlaat.
*edit* Hiero
http://nl.youtube.com/watch?v=IJchOASRHdE

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Di Jul 15, 2008 22:35

das goe eh Freek dat je erdoor bent... wel idd met de natte vinger als ze zo denken over de bumpers... de kleur van de xenons daar niks van commentaar op gekregen??
das wel minder goei nieuws van die motorsteun.... dan toch mss een positief punt aan de prefacelift... :P

ale weer even gerust met je beestje tot 2010... dan moet ik ook terug gaan... :wink: 8) lang leve de bastuck !!! 8) doen xefke !!! :twisted:

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Di Jul 15, 2008 22:59

Mooi mooi, alweer een zorg minder.
( behalve dan die motorsteun, ..... maar dat komt ook in orde )
Nu rijden maar tot 2010 :grin:

Wat die sound betreft, ik zou voor een Miltek gaan :P
( VROM VROM ......... PLOP PLOP PLOP ) :grin:

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Di Jul 15, 2008 23:19

Stafke schreef:Wat die sound betreft, ik zou voor een Miltek gaan :P
( VROM VROM ......... PLOP PLOP PLOP ) :grin:

Dat doet de mijne ook, en die Bastuck ook hoor ;) dat zeker :)

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Wo Jul 16, 2008 0:25

de motorsteun is bij de mijne ook reeds veranderd geweest..is idd een ziekte..

ben eens benieuwd wat ze ooit van mijn JCW gaan zeggen op de keuring.. als ze al mijn oem stukken gaan aanzien als tuniing gaat dat dik in orde komen :grin:

Terug naar “Show & Shine - MINI”