Xefke schreef:Vraag me wel af of de bastuck 2 pot wel luider zal zijn dan de stock uitlaat? Want die van bastuck gaat dan toch ook van pot A naar pot B naar buiten, terwijl de Milltek en de JCW gewoon gesplitst worden en de uitlaatgassen door pot A of door pot B gaan.
Het geluid van de milltek lijkt me ook iets dieper dan die van de Bastuck... maar ik heb natuurlijk nooit een bastuck met 2 potten gehoord hé... twijfel... twijfel...
Een verschil met de originele uitlaat gaat er zeker zijn he!
Het is dezelfde opstelling als bij de originele uitlaat, maar dan in inox en met minder demping in de pottekes he.
Trouwens een diameter van 63 mm (dus meer resonantie) en volgens mij is de originele kleiner
jbcola schreef:Voor 1 pot gaan Xefke!! Bastuck all the way![]()
Ferme machien Freek, knappe details!
Laat ons hopen dat je die Cusco aan een deftige prijs kan bemachtigen hé
Helemaal met je eens!

Ja die Cusco.....hoop dat het gaat lukken

sscooper schreef:de kleur van de xenons daar niks van commentaar op gekregen??
Nee over de kleur hebben ze niks gezegd!
En dan zit er bij mij nog een verschil op de twee lichten onderling he....

Stafke schreef:Wat die sound betreft, ik zou voor een Miltek gaan
( VROM VROM ......... PLOP PLOP PLOP )
Verschil moet er zijn he

Ja dat ploppen mis ik toch wel een beetje sinds da mijne Bastuck eronder zit...

wannes schreef:ben eens benieuwd wat ze ooit van mijn JCW gaan zeggen op de keuring.. als ze al mijn oem stukken gaan aanzien als tuniing gaat dat dik in orde komen
Ik ben der zeker van dat ik mijn zetels buiten die "tuningkeuring" had kunnen houden als ik wat aangedrongen had en hen alles geëxpliceerd zou hebben, met prijslijsten en documentatieboekje (om zo aan te tonen dat het van MINI zelf is). Maar dat was voor mij zeker niet het belangrijkste op dat moment en vandaar dat ik mij der ook ni druk over gemaakt heb. Maar zoals ik al zei: opletten met al wat ze op het lijstje zetten....(dakspoiler