GRUBBE RIT 16/11/08 (MO)

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Wimpie007
MINI-aholic

GRUBBE RIT 16/11/08 (MO)

Berichtdoor Wimpie007 » Zo Nov 16, 2008 20:18

Het was weer een fijne rit vandaag. Mooie Mini wegen, alleen spijtig door het slechte weer lagen ze er een beetje vuil bij, bijgevolg waren de Mini's een beetje vuil.
Daar was wel snel iets aan te doen, daar de self car wash hier kortbij is.
Bedankt aan de organisatie voor de fijne dag en aan de mensen achter het avondeten.
Spijtig dat we niet langer konden blijven, daar Chantal een beetje moe was.
Heb met het slechte weer wel geen foto's gemaakt, maar heb er wel gezien die dat gedaan hebben. :grin:
Dan kunnen we die wel pikken. :twisted:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Nov 16, 2008 20:29

bedankt aan de organisatie voor deze leuk rit op zeer leuke baantjes en MINI fun :D men eerste rit met mn nieuwe S en was zeer leuk ... even de visgraat leren kennen ... het weer was minder maar dat heeft de pret zeker ni kunnen drukken ....

leuke eindbestemming met fantastische MINI parking !! en prima ontvangst !! op naar volgend jaar !! :wink:

een leuke afsluiter van dit jaar van de ritten !!!

nogmaals perfect ineens gestoken en goei roadboek !!

Grtjes sscooper en lissa
:P

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Zo Nov 16, 2008 20:29

Hier ook wel genoten van een toffe dag, enkel het weer was nogmaals de boosdoener, voor de rest met een tof gezelschap op trek en ook lekker gaan eten. De organisatie was tip top en ook bedankt aan de uitbater vh cafe voor de startplaats, het Cooper cafe en de vele andere helpers en sponsorsGe hebt dat goed gedaan Jan en Sonja, volgend jaar nog eens :D

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Zo Nov 16, 2008 21:03

Mijn foto's van de Grubbe rit staan in de Gallerij, zijn er niet zoveel wegens de regen.

isibelle
MINI Freak

Berichtdoor isibelle » Zo Nov 16, 2008 21:12

jaja, familie Mellow Yellow, 't was de moeite, bedankt voor de leuke dag!
leuke baantjes, goed gezelschap, en aankomst was perfect, echt knap gearrangeerd!!!
voor een eerste rit te organiseren: goe gedaan !!!!

Michael en Isabelle

Clubmanneke
MINI-aholic

Berichtdoor Clubmanneke » Zo Nov 16, 2008 21:30

=D> Mellow Yellow's . Proficiat met de eerste editie GRUBBE- rit.
Zat fantastisch in elkaar, ook onze eerste ervaring met het binnenste van de vis, was leuk , we kwamen traag van start , maar eens op kruissnelheid stonden we terug bij de "Crowes" :cry: , dan maar verder met de bollekes-pijltjes :P
Fotookes zoeken, leuke straatjes, beetje modder 8) , toffe aankomstplaats, lekker eten, kortom GREAT :!:
Volgend jaar weer van datte...

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Nov 16, 2008 21:31

Sonja en Jan nogmaals een dikke proficiat! Jullie hebben dit prachtig in elkaar gestoken, hier is veel tijd ingekropen. Op naar Grubbe rit 2009 :wink:
Bedank woordje voor de sponser van het ochtend ontvangst en de Cooper S pub in Diest die ons met lekkere wok op het eindpunt ontving.
An en Dany thx om ons door die heerlijke vettige MINI baantjes te leiden, goe gedaan. Goeie compagnie onderweg dus wij zijn terug blij deze dag te hebben meegemaakt.

Jan zonder vrees
MINI Fan

Berichtdoor Jan zonder vrees » Zo Nov 16, 2008 21:31

amaai das toevallig
ik en men madam spreken af met een bevriend koppel in diest
parkeer me daar recht voor dat mini cafe
en t'was al mini wat ik kon zien de hele dag :grin:
spijtig dat ik niet met ritje kon meedoen
ma in januari maak ik me ook lid en dan zult ge me wel wat meer gaan zien hopelijk
T'zag er allesinds de moeite uit

grtzz

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Nov 16, 2008 21:33

jaja Family MY, jullie hebben de lat voor een eventuele volgende editie redelijk hoog gezet :D
je zal dit moeilijk kunnen overtreffen :-k , enkel het weer kon beter,
maar voor de rest was alles TOP =D>

perfect roadbook...geen enkel foutje of discussiepuntje gevonden !!
voor 90% typische Minibaantjes...Afbeelding
leuke start- en sublieme eindpunt locatie !!!
(al zie ik die redbull meisjes liever als het 25° warmer is ... :P 8) )

een dikke proficiat...aan gans de familie Afbeelding

EN we zijn vandaag weeral wat slimmer geworden seh...wat is nu eigenlijk een Grubbe 8) :wink:

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Zo Nov 16, 2008 21:40

Fantastisch in elkaar gestoken rit - in het begin nogal last gehad met diene visgraat (das nooit plezant hé :? ) maar eenmaal het bolleke pijltje was :D ging het veel vlotter.

De prijsuitrijking was ook origineel .

Dank aan de familie :D , :grin: , :) , :oops: en 8) , de sponsors en de beide drank -en eethuizen die deze rit af maakten.

Proficiat en , wie weet tot Grubbe - Rit 2.

ciao

Conrad en MC

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Zo Nov 16, 2008 22:31

In 10 woorden
Super mega cool vettig indrukwekkend fantastich snel hobbelig en Grubbige rit
( sorry t'zijn er geen 10 geworden )

Een super weekend achter de rug, eerst gelogeerd in hotel MY :wink:
En daarna een Mega MY Grubbe rit.

Om zo een rit op je eentje in elkaar te boxen en dan nog als eerste rit, dat verdiend een DIKKE pluim !!

Zoals Gunter al vertelde, de lat voor de volgende Grubbe rit ligt vrij hoog.
Dit wordt pas een uitdaging voor volgend jaar Jan

Ps: Nogmaals een bedankje aan Hotel MY voor het mooie weekend en lekker eten :wink:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Zo Nov 16, 2008 22:42

Beste mensen-organisatoren!

Hartelijk dank voor dit alles vandaag!
Eén van de betere mini-ritjes dit jaar!
Deze rit wil ik zeker nog eens over doen bij beter weer

cu

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Nov 17, 2008 9:06

Tja in herhaling vallen hé.
Ik had het u al gezegd Jan, een prachtige rit en dito einde.
Bedankt aan de volledige organisatie en de mensen van het Cooper's café voor deze editie.
Ik wacht benieuwd op editie 2 :)

minibandit schreef:(al zie ik die redbull meisjes liever als het 25° warmer is ... :P 8) )

Ik kan u niet anders dan gelijk geven Gunter.
Alhoewel ze van mij zo ook al mee mochten rijden zenne :P

flippers jan & linda
MINI-aholic

Berichtdoor flippers jan & linda » Ma Nov 17, 2008 11:32

Jan en Sonja,

ook van de Flippers een dikke pluim, zenne. Dag zat fantastisch in elkaar. Prachtige baantjes en het eindpunt in Diest was ongelooflijk.
Echt nen dikke merci.
PS,
zit al een hele morgen te drinken uit de tas die we gewonnen hebben, en ik moet zeggen....ze drinkt super :D

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Nov 17, 2008 11:51

Heb hier precies iets gemist zeg ! :evil: Heb zo'n spijt dat ik er niet bij kon zijn... :cry: Volgend jaar ga ik hier zeker voor zorgen ! :wink:

rikkie
MINI-aholic

Berichtdoor rikkie » Ma Nov 17, 2008 11:57

Jan en Sonja

Proficiat voor de eerste Grubbe rit( al was het ons niet duidelijk wat Grubbe was)

Nu wel :grin:

beginnen met visgraat was weer eens wat anders ( is niet mijn ding :oops: )
maar we waren gelukkig met een bende die de vis van binnen en buiten kennen :D
prachtige vettige baantjes ( ga ik in de winter nog eens herhalen maar dan met mijne 4X4 :grin: )
de aankomst was zeer origineel ,daar moeten we zeker nog eens afspreken in de dooie wintermaanden
Bedankt aan de volledige organisatie en de mensen van het Cooper's café .

op naar de volgende grubbe rit

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Ma Nov 17, 2008 20:33

Nooit vergeten we nog wat een grubbe is, en dat in het Cooper S Café 47 miniatuur MINI's stonden (al hebben ze die laatste 8 wel verstopt toen ik aan het tellen was :P )

De hele dag was zeer tof verzorgd en zeer leuk bedacht.
De visgraat was wat zoeken, daarna ging het met de bolletje-pijl wat beter. De vragen en foto's, zeer leuk bedacht. Bij mooi weer ga ik nog op zoek naar de gemiste foto's.
OK het regende, maar mijn MINI was nog nooit op zo'n leuke manier smerig geworden :grin:
Na een hoge-druk-reinig-beurt zag hij er al heel wat presentabeler uit.
Met zeer toffe medereizigers en Dany en Ann die ons veilig door de grubbes leidden, was dit van begin tot einde een uiterst geslaagde dag.
Een leuke prijs onder de arm, moe maar voldaan reden we naar huis.

Mellow Yellow familie, proficiat, bedankt en tot volgend jaar!

Ook een bedankje aan alle medewerkers om deze dag mee aan te kleden.

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Ma Nov 17, 2008 23:08

Wat begon als een woordspeling is uiteindelijk het onderwerp geworden van een mooie MINIACS dag en dit dankzij de talrijke opgekomen deelnemers!!
Met héél veel plezier is deze Grubbe Rit gegroeid tot wat jullie zondag voorgeschoteld werd en als we de reacties lezen, hebben we stof tot nadenken voor een eventuele 2009 editie,...

Het is eigenlijk wel echt een Mellow Yellow Family activiteit geworden en we mogen ons gelukkig prijzen met onze jeugdige copilotes die elk laten zien hebben dat de appels niet alleen vallen maar ook groeien aan die welbepaalde boom. Lieze werkte samen met Sonja het visgraat en eerste gedeelte BP af en Lotte nam de fakkel over in de namiddag,... jaja het MY Dweiltje heeft héél de rit gereden (niet alleen het testen maar ook de zondag zelf), beiden wil ik toch even een =D> geven want ze deden het voortreffelijk!
Robbe op zijn beurt hoort nog steeds bepaalde uitlaatroffels en had de MINI dag van zijn leven ook daar een "dank U" !

Nu dat ik hier dank U aan't zeggen ben ; kan ik alleen maar herhalen wat jullie hier reeds vermeld hebben!

Thanks to Patrick van de "Crowes" voor de ochtend ontvangst.
Thanks to Ilse en Gunther van de CooperS waar ik toch enkele uren heb mee doorgebracht en gebrainstormed en naar mate de gesprekken vorderden,.... Het resultaat hebben jullie op de aankomst mogen ervaren,... ook het regelen van het MINI logistieke gedeelte!
Thanks aan de crew die bij aankomst op- en afbraak hebben verzorgd, gezorgd voor het lekkere eten,...
Thanks aan alle aanwezige MINIACS en niet MINIACS. Dank zij jullie werd de miezerige novemberdag gekleurd met glimlachen en af en toe een zucht en ....
Thanks aan de gemeente Diest.
Last and not least thanks aan Sonja die me hier 101% in heeft gesteund en die me af en toe heeft moeten missen :-

We rijden 't em zeker nog een keer voor de liefhebbers met beter weer dus laat maar iets weten Freek, 'k ben er graag bij en wie weet een spontaan BBQ-ke,... ergens ten velde,...
Als er iemand eens in Diest passeert, laat maar iets weten, kom graag tot daar om er ééntje te pakken :wink:
Rikkie, het 4X4 avontuur, daar heb ik nogwel een ander idee voor,...

Dank aan allen voor jullie complimenten en aanwezigheid, hoe we eventueel de lat op niveau houden en/of wat optillen,... daar hebben we nu wel enkele donkere winteravonden denktijd voor, dus wie weet staat er in 2009 wel een Grubbe II Rit op de MINIACS kalender,...

Momenteel ben ik bezig met één en ander,... voor zij die leuke plaatjes hebben van de Grubbe Rit, neem even met me contact op want deze zouden méér dan welkom zijn om dit projectje af te sluiten!

FlyBoy
MINI Regular

Berichtdoor FlyBoy » Di Nov 18, 2008 12:53

Morty schreef:Tja in herhaling vallen hé.
Ik had het u al gezegd Jan, een prachtige rit en dito einde.
Bedankt aan de volledige organisatie en de mensen van het Cooper's café voor deze editie.
Ik wacht benieuwd op editie 2 :)

minibandit schreef:(al zie ik die redbull meisjes liever als het 25° warmer is ... :P 8) )

Ik kan u niet anders dan gelijk geven Gunter.
Alhoewel ze van mij zo ook al mee mochten rijden zenne :P

ik dacht/hoopte dat die RedBull chicka's deel 2 van de Grubbe "rit" waren :shock:

rikkie
MINI-aholic

Berichtdoor rikkie » Di Nov 18, 2008 15:24

Rikkie, het 4X4 avontuur, daar heb ik nogwel een ander idee voor,...

Dit jaar mijn echte 4X4 (lees pajero sport) ingeruild tegen een suv wel 4X4 aangedreven
maar niet echt meer geschikt voor het zwaardere werk :(
zo'n grubbe's kan hem nog juist aan :D

Terug naar “Berichten Van Meetings”