Wat begon als een woordspeling is uiteindelijk het onderwerp geworden van een mooie MINIACS dag en dit dankzij
de talrijke opgekomen deelnemers!!
Met héél veel plezier is deze Grubbe Rit gegroeid tot wat jullie zondag voorgeschoteld werd en als we de reacties lezen, hebben we stof tot nadenken voor een eventuele 2009 editie,...
Het is eigenlijk wel echt een Mellow Yellow Family activiteit geworden en we mogen ons gelukkig prijzen met onze jeugdige copilotes die elk laten zien hebben dat de appels niet alleen vallen maar ook groeien aan die welbepaalde boom. Lieze werkte samen met Sonja het visgraat en eerste gedeelte BP af en Lotte nam de fakkel over in de namiddag,... jaja het MY Dweiltje heeft héél de rit gereden (niet alleen het testen maar ook de zondag zelf), beiden wil ik toch even een

geven want ze deden het voortreffelijk!
Robbe op zijn beurt hoort nog steeds bepaalde uitlaatroffels en had de MINI dag van zijn leven ook daar een "dank U" !
Nu dat ik hier dank U aan't zeggen ben ; kan ik alleen maar herhalen wat jullie hier reeds vermeld hebben!
Thanks to Patrick van de "Crowes" voor de ochtend ontvangst.
Thanks to Ilse en Gunther van de CooperS waar ik toch enkele uren heb mee doorgebracht en gebrainstormed en naar mate de gesprekken vorderden,.... Het resultaat hebben jullie op de aankomst mogen ervaren,... ook het regelen van het MINI logistieke gedeelte!
Thanks aan de crew die bij aankomst op- en afbraak hebben verzorgd, gezorgd voor het lekkere eten,...
Thanks aan alle aanwezige MINIACS en niet MINIACS. Dank zij jullie werd de miezerige novemberdag gekleurd met glimlachen en af en toe een zucht en ....
Thanks aan de gemeente Diest.
Last and not least thanks aan Sonja die me hier 101% in heeft gesteund en die me af en toe heeft moeten missen
We rijden 't em zeker nog een keer voor de liefhebbers met beter weer dus laat maar iets weten Freek, 'k ben er graag bij en wie weet een spontaan BBQ-ke,... ergens ten velde,...
Als er iemand eens in Diest passeert, laat maar iets weten, kom graag tot daar om er ééntje te pakken
Rikkie, het 4X4 avontuur, daar heb ik nogwel een ander idee voor,...
Dank aan allen voor jullie complimenten en aanwezigheid, hoe we eventueel de lat op niveau houden en/of wat optillen,... daar hebben we nu wel enkele donkere winteravonden denktijd voor, dus wie weet staat er in 2009 wel een Grubbe II Rit op de MINIACS kalender,...
Momenteel ben ik bezig met één en ander,... voor zij die leuke plaatjes hebben van de Grubbe Rit, neem even met me contact op want deze zouden méér dan welkom zijn om dit projectje af te sluiten!