Werd de cartografie herzien na't plaatsen van de intercooler?
http://www.jscspeed.com/mini_r56/interc ... a_fmic.htm

CBo schreef:Iemand ervaring met een Intercooler op zijn CooperS? Is het een voelbaar verschil? Verbruik?
Werd de cartografie herzien na't plaatsen van de intercooler?
dragon schreef:Hier se den Bruno, je mag mij zeker verwachten één van de komende ......?Momenteel ben ik al tevreden met de 210 pk die je eruit gekregen hebt. Maar een mens wordt alles te snel gewoon hé dus die intercooler en uitlaat komt er wel
Als je een mooi prijsje maakt mss wel iets vroeger dan voorzien
ATHbruno schreef:dragon schreef:Hier se den Bruno, je mag mij zeker verwachten één van de komende ......?Momenteel ben ik al tevreden met de 210 pk die je eruit gekregen hebt. Maar een mens wordt alles te snel gewoon hé dus die intercooler en uitlaat komt er wel
bel eens naar onze verkoper Stijn , zal hem zeggen dat hij een goede prijs moet maken voor u
Dangixxer schreef:ATHbruno schreef:werken jullie dan met "goede" en "slechte" prijzen...![]()
ATHbruno schreef:dragon schreef:Hier se den Bruno, je mag mij zeker verwachten één van de komende ......?Momenteel ben ik al tevreden met de 210 pk die je eruit gekregen hebt. Maar een mens wordt alles te snel gewoon hé dus die intercooler en uitlaat komt er wel
bel eens naar onze verkoper Stijn , zal hem zeggen dat hij een goede prijs moet maken voor u
Terug naar “Engine & Performance”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten