Even voorstellen :)

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
looneycooney
MINI2 - Newbie

Even voorstellen :)

Berichtdoor looneycooney » Ma Dec 01, 2008 12:26

Hallo iedereen!
Ik ben 30 winters oud nu en een ferme autoliefhebber ....zo ben ik reeds jarenlang lid vd fordclub.
Reeds enkele ford fiesta's in mijn bezit gehad , maar ik vond het tijd voor wat leukers .
De mini is altijd een tof auto'tje geweest , al vond ik hem nooit echt heel mooi binnenin en duur .
Nu met het nieuwe model en zeker met de verbeterde kwaliteit , vind ik het gewoon Dé minihatch to go for . Al moet ik toch zeggen , die BMW 1-serie is ook serieus aantrekkelijk.
Ford heeft zowieso afgedaan, vooral als je nu de prijs beziet vd basis fiesta's .
Zelf ben ik nog volop aan het sparen en aan het rondzien , uithoren , genieten vh opzoekwerk etcetc ... altijd leuke periode vind ik :)
Mijn aankoop komt er pas rond 2010 , misschien vroeger .
Nu aangezien ik een bedrijfswagen heb , geniet ik vh sparen en wil niet meteen een beslissing nemen. Ingeval de MINI , zou ik 'minstens' een cooper s willen en liefst een JCW . Al heb ik geen idee ervan , is dat gewoon een serieproduktie-model ?! of kan ik het vergeten tegen 2010?

Oh ja , ik werk als carcleaner bij verschillende bmw-garages , mercedes , volvo etcetc en binnenkort bv ook op het autosalon :) Ook een vd redenen waarom ik zo verliefd geworden ben op de mini's en bmw's ..zalig rijdende wagens gewoonweg , maar die mini is toch iets 'aparts' qua stuurgedrag en gevoel . BMW 1-serie heeft 1 ding tegen ..het mooiste model is gelijk het duurste met de benzinemotoren naar mijn mening. 'de coupe'

ps: ik ben ook geregged op bimmerboard tijdje terug :)

Mvg

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Dec 01, 2008 13:38

welkom op het MINI-forum!
JCW bestaan er in stage 1 (die achteraf geplaatst wordt = 192 pk) of de stage 2 (die af-fabriek komt met 210 pk). Beide zijn niet beperkt in aantal of tijd dus in 2010 zal je deze zeker nog in de catalogus vinden.
Voor de rest heb je duidelijk al al de goede en slechte punten in de MINI ontdekt zonder er zelf eentje te hebben :wink:
Veel succes met het uitzoeken van jouw exemplaar, maar denk eraan: hoe eerder je hem koopt hoe minder tijd er verloren gaat dat je er geen hebt.... :grin:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Dec 01, 2008 16:06

welkom ! :P

Clubmanneke
MINI-aholic

Berichtdoor Clubmanneke » Ma Dec 01, 2008 17:13

Welkom :grin:

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Ma Dec 01, 2008 17:32

Welkom !!!

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Dec 01, 2008 17:39

welkom :)

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Ma Dec 01, 2008 19:14

Welkom, welkom,...

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Dec 01, 2008 19:45

Welkom hier ! :)

BlackBoxGirl
MINI Fan

Berichtdoor BlackBoxGirl » Do Dec 04, 2008 12:11

Welkom! Als je nog vragen hebt en je wilt een lijdraad bij het maken van je keuze, spring gerust een bij me binnen in Herentals... Heb ook een JCW in showroom staan, dus kan je alles van dichtbij eens komen bewonderen.. Cooper S staat ter beschikking voor proefritten...

Grtz

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Do Dec 04, 2008 17:21

BlackBoxGirl schreef:Welkom! Als je nog vragen hebt en je wilt een lijdraad bij het maken van je keuze, spring gerust een bij me binnen in Herentals... Heb ook een JCW in showroom staan, dus kan je alles van dichtbij eens komen bewonderen.. Cooper S staat ter beschikking voor proefritten...

Grtz

:shock: :grin:

looneycooney
MINI2 - Newbie

Berichtdoor looneycooney » Do Dec 04, 2008 18:11

oww cool ! Ik ga hem eens komen bezien ..
enkel moet ik nu zaterdag werken dus ben niet zeker , maar ma/di moet wel lukken :)
feitelijk heb ik nog gene JCW gezien in showroom en na herhaaldelijk vragen ook nog geen info over gehad bij verschillende garages.
Heel tof! Tot binnenkort!
ps: testritjes doen we wel als de koop dichterbij is ;) ondertss kan ik af en toe al eens proeven vd mini's hun weggedrag op onze parkings :p wel nie boven de 20km/h , ma kom hehehe Daarmee viel het me ook op wat een gemak die auto'kes zijn om mee te manouvreren in de werkplaats etc :D

Mvg

BlackBoxGirl
MINI Fan

Berichtdoor BlackBoxGirl » Vr Dec 05, 2008 9:18

leidraad... oeps :oops:

looneycooney
MINI2 - Newbie

Berichtdoor looneycooney » Ma Dec 08, 2008 9:42

hehe ;)
Mja, ik heb geen tijd gehad dit weekend, aantal opdrachten gedaan op circuit van zolder .
Nuja je mag me zeker eens verwachten hoor, ik ga de verschillende mini's eens komen bezien in de showrooms.
Tot binnenkort ;)

Mvg

Terug naar “Who's Who”