Link removed
- minibandit
- MINI Nutter
Wij hebben jaren geleden bij Heinz ook allerlei filters getest , maar ik blijf erbij dat je het beste resultaat hebt op deze wagens met de luchtfilter zo dicht mogelijk bij de gasklep , daarom onze montage van de BMC kelk rechtstreeks op het gasklephuis.
We hebben ook heel wat constructies met airboxen getest , maar uiteindelijk kreeg je daarmee iets meer pk , maar minder respons in lage toeren. Tevens , eenmaal de wagen in beweging krijg je voldoende koude lucht binnen dat je geen afschermkap meer nodig hebt . Enkel voor stoplichtsprintjes kan het interessant zijn
Wij hadden het allebeste resultaat met een geflowd gasklephuis en bewerkte inlaatkanalen , maar dit kwam op een +-1400 euro
dus dat hebben we maar laten vallen , voor die 5 pk extra was dat iets te duur.
We hebben ook heel wat constructies met airboxen getest , maar uiteindelijk kreeg je daarmee iets meer pk , maar minder respons in lage toeren. Tevens , eenmaal de wagen in beweging krijg je voldoende koude lucht binnen dat je geen afschermkap meer nodig hebt . Enkel voor stoplichtsprintjes kan het interessant zijn

Wij hadden het allebeste resultaat met een geflowd gasklephuis en bewerkte inlaatkanalen , maar dit kwam op een +-1400 euro

- minibandit
- MINI Nutter
ATHbruno schreef:Wij hebben jaren geleden bij Heinz ook allerlei filters getest , maar ik blijf erbij dat je het beste resultaat hebt op deze wagens met de luchtfilter zo dicht mogelijk bij de gasklep , daarom onze montage van de BMC kelk rechtstreeks op het gasklephuis.
We hebben ook heel wat constructies met airboxen getest , maar uiteindelijk kreeg je daarmee iets meer pk , maar minder respons in lage toeren. Tevens , eenmaal de wagen in beweging krijg je voldoende koude lucht binnen dat je geen afschermkap meer nodig hebt . Enkel voor stoplichtsprintjes kan het interessant zijn![]()
Wij hadden het allebeste resultaat met een geflowd gasklephuis en bewerkte inlaatkanalen , maar dit kwam op een +-1400 eurodus dat hebben we maar laten vallen , voor die 5 pk extra was dat iets te duur.
http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=3380&start=60
Der Abt² schreef:ATHbruno schreef:Wij hebben jaren geleden bij Heinz ook allerlei filters getest , maar ik blijf erbij dat je het beste resultaat hebt op deze wagens met de luchtfilter zo dicht mogelijk bij de gasklep , daarom onze montage van de BMC kelk rechtstreeks op het gasklephuis.
We hebben ook heel wat constructies met airboxen getest , maar uiteindelijk kreeg je daarmee iets meer pk , maar minder respons in lage toeren. Tevens , eenmaal de wagen in beweging krijg je voldoende koude lucht binnen dat je geen afschermkap meer nodig hebt . Enkel voor stoplichtsprintjes kan het interessant zijn![]()
Wij hadden het allebeste resultaat met een geflowd gasklephuis en bewerkte inlaatkanalen , maar dit kwam op een +-1400 eurodus dat hebben we maar laten vallen , voor die 5 pk extra was dat iets te duur.
heb dat topic al 3 keer gelezen , maar begrijp nog steeds niet wat je wil zeggen hoor

ATHbruno schreef:Der Abt² schreef:ATHbruno schreef:Wij hebben jaren geleden bij Heinz ook allerlei filters getest , maar ik blijf erbij dat je het beste resultaat hebt op deze wagens met de luchtfilter zo dicht mogelijk bij de gasklep , daarom onze montage van de BMC kelk rechtstreeks op het gasklephuis.
heb dat topic al 3 keer gelezen , maar begrijp nog steeds niet wat je wil zeggen hoor
Dat is een bizar antwoord voor iemand die bij een tuner werkt.
De mensen die deze topic lezen zullen zonder twijfel alles begrijpen.
Groeten
Der Abt
leg het mss liever nog eens uit , want heb het ondertussen nogmaals gelezen en weet nog steeds niet wat juist het probleem is. Je hebt een aantal filters getest en van de ene ben je al meer tevreden dan de andere , ik persoonlijk blijf erbij dat prijs/pk/respons de BMC de beste keuze is. Als ik een mini had twijfelde ik geen seconde , een open BMC erop en rijden maar.....
ATHbruno schreef:leg het mss liever nog eens uit , want heb het ondertussen nogmaals gelezen en weet nog steeds niet wat juist het probleem is. Je hebt een aantal filters getest en van de ene ben je al meer tevreden dan de andere , ik persoonlijk blijf erbij dat prijs/pk/respons de BMC de beste keuze is. Als ik een mini had twijfelde ik geen seconde , een open BMC erop en rijden maar.....
Je kan mijn antwoord vinden in de andere topic.
Of beter nog, lees misschien die mails eens die ik meer dan een jaar terug naar jullie stuurde.
mijn email is bruno@autotuneheinz.be , heb van jou nooit enige mail ontvangen 

ATHbruno schreef:mijn email is bruno@autotuneheinz.be , heb van jou nooit enige mail ontvangen
En zo begint de te verwachten ontkenningsfase.
Ik heb op 12/11/07 om 20u35 naar info@autotuneheinz.be een e-mail verzonden en ook één naar stijn@autotuneheinz.be op 13/11/07 om 9u57.
Ik kan dit exact zeggen omdat ik nu naar de mails aan het kijken ben.
Ik heb op deze mails geen antwoord ontvangen.
Vervolgens heb ik nog een mail gestuurd op 24/11/07.
Terug geen antwoord gekregen.
Voordien kreeg ik wel altijd antwoord wanneer ik een mail stuurde naar één van deze e-mail adressen.
Der Abt² schreef:ATHbruno schreef:mijn email is bruno@autotuneheinz.be , heb van jou nooit enige mail ontvangen
Ik heb op 12/11/07 om 20u35 naar info@autotuneheinz.be een e-mail verzonden en ook één naar stijn@autotuneheinz.be op 13/11/07 om 9u57.
Voordien kreeg ik wel altijd antwoord wanneer ik een mail stuurde naar één van deze e-mail adressen.
Ok , zal het meteen doorgeven aan Heinz zelf en er onze verkoper Stijn over aanspreken, die 2 mailadressen worden door hem beheerd. Ik ben zeker niet in de ontkenningsfase , jij gaat er toch niet om liegen , ik twijfel er dan ook geen minuut aan dat je mails naar ons hebt gestuurd. Ik heb die alleen nooit gezien , ontvangen of over gehoord . We begrijpen elkaar wel hopelijk.
ATHbruno schreef:Der Abt² schreef:ATHbruno schreef:mijn email is bruno@autotuneheinz.be , heb van jou nooit enige mail ontvangen
Ok , zal het meteen doorgeven aan Heinz zelf en er onze verkoper Stijn over aanspreken, die 2 mailadressen worden door hem beheerd. Ik ben zeker niet in de ontkenningsfase , jij gaat er toch niet om liegen , ik twijfel er dan ook geen minuut aan dat je mails naar ons hebt gestuurd. Ik heb die alleen nooit gezien , ontvangen of over gehoord . We begrijpen elkaar wel hopelijk.
We begrijpen elkaar inderdaad.
Bedankt voor je research.
Ik hoop dat je mijn reactie kan begrijpen na zoveel tijd ...
Groeten
Der Abt
Terug naar “Engine & Performance”